گرایش مردم به انقلاب در حال افزایش است


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843616

آهوند فرهمند گفت: گرایش مردم به انقلاب بیشتر از اوایل انقلاب است، زیرا سربازان این انقلاب بزرگ شده‌اند و اگر کسی می‌خواهد از این موضوع مطلع شود. باید به دفن میلیونی سردار اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آهوند عبدالجلیل فرهمند، کارشناس مذاهب و مذاهب شرق گلستان در تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفتگو با گلستان ما گفت: مردم نسبت به ابتدای انقلاب تمایل بیشتری به انقلاب دارند؛ در حالی که در این راستا، مردم به سمت انقلابی گری می روند. چون سربازان این انقلاب بزرگ شده اند و اگر کسی می خواهد بداند; باید به دفن میلیونی سردار اشاره کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) راه روح جمهوری اسلامی است، اگر این روحیه از جمهوری اسلامی گرفته شود; نقش روی دیوار می ماند. شناخت امام برای نسل جوان مهم است، زیرا به آنها کمک می کند کشور را اداره کنند، امام امام دیروز نیست، امروز است. این امام فردا است.

آهوند کرهمند تاکید کرد: البته نباید از نقش دشمن غافل شد و فطرت جمهوری اسلامی کوچ ضد ظلم است. این امر باعث دشمنی دشمنان با او شد.

کارشناس فرق و مذاهب شرق گلستان ادامه داد: جوانان ما باید به این نکته توجه داشته باشند که غربی ها سال هاست که در حال غارت دنیا و غارت هستند. متفکران آنها قانون جهان را به وجود آوردند.

وی گفت: یکی از امتیازات امام راحل این بود که ملت را با مفهوم مقاومت آشنا کردند و عنوان مقاومت وارد ادبیات سیاسی جهان شد.

فرهمند در پایان گفت: دشمنان درصدی هستند که با اعتراضات مردمی به این نظام آسیب می رسانند، این اقدام آنها به اندازه سایر محاسباتشان اشتباه است. چون نهال نازک انقلاب درخت تنومند شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید