گردان دانشجو معلم; سربازان وطن در سنگر آموزش + فیلم


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901500

همزمان با آغاز سال تحصیلی و واکنش به اغتشاشات اخیر منتشر شد.

نماهنگ «سپاه دانش آموزان معلم» همزمان با آغاز سال تحصیلی و در واکنش به توطئه اخیر دشمنان در مدارس و دانشگاه های اردبیل تولید و منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، نماهنگ جنبش دانشجویی معلم با موضوع تربیت و تداوم شهدای دانشجو معلم توسط دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل تولید و منتشر شد.

احساس ظهیری اردبیلی کارگردان این نماهنگ به اهمیت آموزش در دوره کنونی پرداخت و گفت: آموزش و پرورش افراد بافرهنگ عملاً تداوم انقلاب اسلامی در سال های آینده را تضمین می کند.

وی به توطئه های روز افزون دشمنان برای توقف فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت ملت مقاومت ایران اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان به دنبال کوچکترین بهانه و فرصتی برای برهم زدن امنیت و آرامش هستند. ملت قهرمان ایران اسلامی به دلیل اینکه مردم ما با مقاومت 44 ساله خود در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی به رهبری آمریکا توانستند فرهنگ ایثار و مقاومت را که یکی از دستاوردهای نظام اسلامی است به ارمغان بیاورند. انقلاب، به جهانیان و زمینه سازی برای بیداری جهانی در برابر ظلم و استعمار و ظلم مستکبران علیه مستضعفان جهان.

ظهیری همچنین به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: این حوادث ناگوار و تاثیرگذار نشان داد که بی احتیاطی در آموزش و پرورش چقدر می تواند مانع تعالی یک نسل شود که امروزه در اثر این بی توجهی ها و همچنین کمبود آموزش شاهد هستیم. فعالیت در فضای مجازی در کنار کمبود سواد رسانه ای در بین نوجوانان، تعداد محدودی از این قشر مهم و آینده دار کشور ناآگاهانه در دام شیاطین افتاده و در توطئه های دشمنان شریک شده اند.

این هنرمند اردبیلی به نقش تولید محتوا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز همه باید با تولیدات مناسب و انتشار آن در فضای مجازی ضمن آوردن ارزش های انقلاب اسلامی در مقابله با دسیسه های دشمنان تلاش کنند. به جهان

وی در پایان به عوامل ایجاد این نماهنگ اشاره کرد و گفت: تولید این اثر از اجرا و شعر گرفته تا تصویر و تدوین توسط اساتید و دانشجو معلمان جدید دانشگاه فرهنگیان انجام شده است. اردبیل.

ظهیری گفت: اجرای این نماهنگ را علیرضا دولت نژاد و عباس رحیمی شام اسبی بر عهده داشتند و امیرمحمد معبودی مدیر تولید، میلاد عباسی تنظیم کننده، غلامرضا پورعبدل صدابردار و بهزاد غلامی نیز هنرجوی آهنگسازی را بر عهده داشتند. از این کار باشکوه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید