گردهمایی طلاب بانوان ملک سلیمانی با سخنرانی سردار نقدی/جزئیات برنامه ۲۲ آبان ماه در کرمان برگزار می شود.


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907500

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت؛

حسین انجم شعاع گفت: این برنامه 22 آبان ماه در شهر کرمان از میدان شورا ساعت 9:30 به سمت مصلی امام علی (علیه السلام) برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین انجم شعاع صبح امروز در نشست خبری به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: برنامه 13 آبان از میدان شورا ساعت 9:30 به سمت مسجد امام علی (علیه السلام) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه یوم الله 13 آبان روز جمعه است، سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده هیئت مذهبی است. رهبر در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم این ایام تجمع دانش آموزان دختر کرمانی در دیار ملک سلیمانی است که این برنامه روز چهارشنبه 20 آبان ماه ساعت 9 صبح در سالن شهدای کرغر برگزار می شود.

انجم شعاع گفت: از دیگر برنامه ها می توان به برنامه شهدای دانشجو در روز پنجشنبه 11 آبان ماه در گلزار شهدای کرمان و همچنین جلسات آزاداندیشی پنجشنبه در دانشگاه بهنار با حضور دانشجویان اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه ندای استکبار روز چهارشنبه 20 آبان ماه ساعت 7:30 صبح در دبیرستان امام (ره) به صورت ویژه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: وبینار کشوری با عنوان «بود. سفارت آمریکا لانه جاسوسی است؟» این برنامه از 16 تا 21 آبان ماه در دانشگاه پیام نور کرمان، بم، سیرجان و رفسنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید