گرد هم آوردن مدارس مرتبط با بیش از 10 دانش آموز تا پایان سال جاری

وی افزود: امیدواریم تا پایان اسفندماه امسال مدارس تابعه بالای 10 دانش آموز نداشته باشیم و اقدامات لازم برای تحقق این مشکل در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه مصوبات جلسه گذشته را پیگیری کرد و اظهار داشت: یکی از مصوبات آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در خصوص پروژه های نیمه تمام آموزشی بود که بیش از 90 درصد آن انجام شده بود. جلسه تکمیل و مقرر شد با حضور متولیان امر اقدامات اساسی در این راستا انجام شود.

وی گفت: 23 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان قزوین وجود داشت که تعدادی از آنها به اتمام رسیده است.


تکمیل 15 پروژه نیمه تمام آموزشی استان

در ادامه این نشست ابراهیم سعادت فر گفت: در استان قزوین چهار مدرسه ارتباطی با بیش از 10 دانش آموز وجود داشت که با کمک مدرسه سازان یکی از این مدارس در مهرماه سال جاری آماده و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

وی افزود: سه مدرسه بالای 10 دانش آموز در سه روستای استان قزوین باقی مانده است که با تامین اعتبارات لازم از محل اعتبارات محرومیت زدایی و همچنین با مشارکت خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش برکت تا پایان سال مشغول به کار هستیم. پایه

مدیر کل نوسازی مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی استان قزوین بیش از میزان تخصیص داده شده بود اما با توجه به شرایط استان و همکاری ویژه سازمان مدیریت این اعتبار انجام شد. به دست آورد.

وی گفت: در حال حاضر 15 پروژه از 23 پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش استان تحویل داده شده است و مابقی نیز اواخر مهر و تعدادی نیز اوایل آبان تحویل آموزش و پرورش می شود.


احداث 10 هزار متر مربع محوطه آموزشی توسط خیرین

در ادامه این جلسه مسعود رحمانی با اشاره به ساخت 10 هزار متر مربع فضای آموزشی توسط خیرین گفت: مبلغ آورده مجمع خیرین مدرسه ساز استان در سال گذشته 40 میلیارد تومان بوده و این رقم باعث افزایش این میزان خواهد شد. سال

وی بیان کرد: یکی از خیرین قول احداث مدرسه 10 هزار متری در روستا را داده است که بیش از حد انتظار در باغ انگور است و این امر نیازمند کمک دولت و مسئولان است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین تصریح کرد: با توجه به محرومیت برخی مناطق از مدارس استاندارد، فرسودگی بسیاری از مدارس در روستاها و شهرها، استقرار مدارس در نقاط با تراکم جمعیتی بیشتر در نتیجه نیاز به ایجاد فضای آموزشی در این مناطق احساس می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید