گرد و خاک تا پایان هفته میهمان چهارمحال و بختیاری خواهد بود


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898237

مهران چراغ‌پور گفت: آسمان استان طی چند روز آینده صاف تا نیمه ابری باقی می‌ماند و بعدازظهرها شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود که ممکن است منجر به گرد و غبار محلی در مناطق مستعد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چیراگ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: بعدازظهر دیروز به ویژه در مرکز استان شاهد وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک بودیم.


وی با بیان اینکه به همین دلیل قبل از این حادثه اخطار و اخطار زرد وجود داشت، تصریح کرد: این وضعیت تا پایان هفته ادامه دارد.


چراغ پور گفت: آسمان استان طی چند روز آینده صاف تا نیمه ابری و بعدازظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد تند خواهد بود که ممکن است منجر به گرد و غبار محلی در مناطق مستعد شود.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت شاهد مه رقیق صبحگاهی خواهیم بود که محسوس نیست اما با افزایش وزش باد و گرد و خاک شاهد کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.


چراغ پور افزود: از نظر دمایی امروز نسبت به روز گذشته در مرکز استان و اکثر مناطق، کمینه دما یک درجه کاهش نشان داد و بلداجی با کمینه دمای هفت درجه سانتی گراد خنک ترین ایستگاه استان بوده و شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد در بین مراکز استانها سردترین مرکز استان گزارش شده است.


وی اذعان داشت: لردگان در گرم ترین ساعت شبانه روز با بیشینه دمای 24 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته گرم ترین ایستگاه ثبت شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید