گزارش کمیته شفافیت شورای شهرداری تهران / بیشتر تخلفات ساختمانی

زمان: 10:26
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774778

یکی از اعضای شورای شهرداری تهران با اعلام گزارش اولیه کمیته شفافیت شورا گفت: بر اساس گزارشات بیشتر تخلفات مربوط به شهرسازی و در بیشتر موارد صدور مجوزهای ساختمانی غیرقانونی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد صادقی ، عضو شورای شهرداری تهران و رئیس کمیته شفافیت در مورد گزارش اولیه کار کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت: ارسال پیامک یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و شماره تلفن معمول اعلام شده توسط من به

وی افزود: در این راستا با توجه به اقدامات پیگیری شده ، از شماره تلفن اعلام شده تا به امروز ، حدود 80 مورد تخلف به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گزارش شده است که نشان می دهد همکاران شهرداری تهران و شهروندان به دنبال شفافیت در شهرداری هستند “آنها در تهران هستند.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: طبق گزارشات بیشتر تخلفات مربوط به حوزه شهرسازی است که در بیشتر موارد صدور پروانه ساختمانی غیرقانونی بوده است.

صادقی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی شهروندان ، گفت: خوشبختانه پس از اعلام شماره تلفن ارسال تخلف ، شهروندان همچنین به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران برای رسیدگی به تخلفات کمک کردند ؛ همچنین لازم به ذکر است که کلیه گزارشات پس از بررسی توسط همکاران در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران به شهردار تهران ارسال می شود تا شهرداری تهران تخلفات را پیگیری کند.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی در تهران گفت: مقابله با فساد باید از رژیم نمایشی برداشته شود و باید سریع اتفاق بیفتد و فوراً به مقامات گزارش شود. شورای اسلامی شهر تهران نیز برای شفافیت تلاش می کند و در این مورد کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران تمام تلاش خود را خواهد کرد و این موضوع نیازمند همکاری شهروندان و همکاران ما در شهرداری تهران است.

وی گفت: مبارزه با فساد همچنان ادامه دارد و در این راستا همکاران شهرداری و همشهریان عزیز همچنان می توانند پیام های خود را با ارسال پیامک یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و شماره 09399803009 به کمیته شفافیت شورای اسلامی برای من ارسال کنند. “تهران برای پیگیری تخلفات.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید