گزینه مدنظر استقلال باید 10 میلیارد غرامت بدهد!

یکی از بازیکنانی که جواد نکونام به علی حطر اعلام کرد در استقلال بازی خواهد کرد فرشید اسماعیلی است. هافبک باتجربه فوتبال ایران که چند سالی پیراهن استقلال را بر تن می کرد، در ابتدای فصل به نساجی رفت و قراردادی یک ساله با این باشگاه امضا کرد.

اسماعیلی اگرچه بعد از تعطیلات نیم فصل در تمرین نساجی تهران حاضر شد اما به همراه تیمش به اردوی ترکیه نرفت و به همین دلیل غیبت بزرگی برای این تیم بود.

غیبت اسماعیلی در اردو نساجی زمانی اتفاق افتاد که او از استقلال و یکی دو تیم دیگر پیشنهاد دریافت کرد اما او دوست داشت به جمع آبی پوشان برگردد و دوباره در این تیم بازی کند.

اسماعیلی حالا با مدیران باشگاه نساجی اختلاف پیدا کرد و نتوانست قراردادش را فسخ کند و به استقلال بپیوندد. ظاهراً در قرارداد اسماعیلی با نساجی بندی آمده است که اگر این بازیکن بخواهد یک طرفه جدا شود باید 10 میلیارد تومان به عنوان غرامت به نساجی بندی بپردازد.

اسماعیلی هر چند فکر می کرد می تواند در نیم فصل مدیران نساجی را راضی به جدایی کند، اما در مذاکرات دو طرف، باشگاه شمالی موافقت نکرد. مدیران نساجی به اسماعیلی اعلام کردند که او تنها در صورت پرداخت غرامت مندرج در قرارداد می تواند نساجی را ترک کند.

مذاکرات اسماعیلی با مدیران نساجی ادامه دارد و باید دید طی روزهای آینده توافق جدیدی بین دو طرف منعقد خواهد شد تا هافبک سابق استقلال به جمع آبی های پایتخت بازگردد یا خیر.