گسترش تسهیلات کرونا برای اهالی فرهنگ و هنر

صندوق اعتباری هنر و امید، صندوق حمایت از جامعه رسانه ای و فرهنگی است که در حوزه تاج تسهیلاتی ارائه کرده است که بخشی از این حمایت ها توسط صندوق و بخشی دیگر توسط دولت و استانداری پرداخت می شود.

محمدحسین اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به آخرین وضعیت اعطای تسهیلات عروق کرونر در حوزه فرهنگ و رسانه اظهار داشت: اعطای تسهیلات برای این گروه در چند مرحله در نظر گرفته شده است. از جمله کمک های بلاعوض از طریق صندوق اعتباری هنر و توزیع 30 میلیارد ریال به بیش از 1100 نفر از اعضای صندوق.

وی افزود: همچنین 30 میلیارد تن تجهیزات از طریق سامانه هدیه و سامانه کارآمد به اصحاب رسانه و اصحاب هنر پرداخت شده و بخشی از این وام ها با هماهنگی استانداری و صندوق کارآفرینی امید ارائه شده است.

مدیرکل جهت گیری و فرهنگ اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه مهلت اعطای تسهیلات به رسانه صندوق اعتباری امید تا پایان سال تمدید شده است، متقاضیان می توانند از طریق سامانه کارا و اطلاعات بیشتر نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند. به اداره کل جهت گیری اسلامی. با استان تماس بگیرید

اسماعیلی با اشاره به اینکه حمایت از اعضای صندوق اعتباری هنر انجام می شود، خاطرنشان کرد: همچنین با تصویب هیئت وزیران مقرر شد طی ماه های آینده کمک های زندگی و اجتماعی بین اعضای این صندوق توزیع شود.

وی با اشاره به همکاری نکردن بانک های موجود در ارائه تسهیلات گفت: در پی ابلاغیه هیئت وزیران مبنی بر تمدید اعطای تجهیزات تاج، بسیاری از بانک های عامل از کمبود اعتبار خبر دادند و این وضعیت یکی از مواردی است که باید به آن رسیدگی شود. شاعر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید