گشت مجازی در اماکن مذهبی یزد امکان پذیر است/ یزد را 360 درجه تماشا کنید


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817552

رئیس کمیته گردشگری ستاد نوروزی یزد:

ثواچه از راه اندازی تور مجازی 360 درجه اماکن مذهبی یزد با امکانات متنوع و منحصر به فرد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا توچه، رئیس کمیسیون گردشگری ستاد نوروزی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهار داشت: گردشگری مجازی به دلیل گسترش تورهای موجود در اکثر نقاط کشور راه اندازی شده است و این تفاوت ها وجه تمایز گردشگری مجازی در یزد.

وی گفت: تور مجازی یک فرصت اینترنتی جدید برای نمایش اطلاعات مفید از فضای واقعی است، گویی در آن فضا و مکان هستید. در واقع، تور مجازی به شما این امکان را می دهد که در جای دیگری مجازی باشید. و می توانید تمام جزئیات مکان مورد نظر خود را به راحتی و با چند کلیک آسان مشاهده کنید.

رئیس کمیته گردشگری ستاد نوروزی با بیان اینکه در این تور اطلاعات مکان مورد نظر با جزئیات کامل توضیح داده می شود و تصاویر و توضیحات باکیفیتی در اختیار بازدیدکننده قرار می گیرد، افزود: دومین ویژگی این تور مجازی است. تور مجازی وضعیت شب را تغییر می دهد روز مکان های مورد نظری است که بازدیدکننده می تواند شبانه روز بازدید خود را با یک کلیک مشاهده کند.

وی از دیگر ویژگی های تور مجازی یزد را بازدید از مکان های مختلف و حتی اطراف مکان های مورد نظر برشمرد و تصریح کرد: برای سایر تورهایی که برای اماکن طراحی شده اند، امکان بازدید تنها از یک سطح در مجموعه وجود دارد و در شهر شهر یزد به گونه ای طراحی شده است که به تمامی اماکن و حتی مناره ها و زیرزمین های مجموعه های تاریخی دسترسی و بازدید داشته باشید.

ثواچه از ایجاد و راه اندازی تور مجازی در سایر نقاط یزد خبر داد و افزود: این مهم است و در حال آماده سازی عکس ها و اطلاعاتی از مکان ها هستیم که بتوانیم با سایرین به اشتراک بگذاریم.

رئیس کمیته گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی راه های دسترسی به این اماکن لینک https://manshourvr.ir/VR/masjed-jame-yazd/index.htm و https://manshourvr می باشد. ir/VR / web -amirchaghmagh / index.htm و https://manshourvr.ir/VR/web-dowlatabad/index.htm و گفت: به زودی به سایر نقاط یزد نیز دسترسی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید