گشت و گذار لیبرال ها در فضای مجازی از رویدادهای مختلف


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898820

سید حسین موسویان گفت: یکی از اقدامات مهم این روزها تماشای موج سواری لیبرال ها از رویدادهای مختلف در سطح جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین موسویان در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر کشور و موجی که رسانه های بیگانه و لیبرال ها پیرامون درگذشت مشا امینی ایجاد کردند، گفت: اگر نگاهی به حوادث گذشته داشته باشیم. سال ها به ویژه فتنه 88 را به خوبی خواهیم دید، می دانیم که دشمن هیچ فرصتی را برای حمله به انقلاب اسلامی از دست نمی دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در اغتشاشات سال 88 شاهد شکل گیری دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و برخی عوامل اصلی اغتشاشات و حمایت برخی لیبرال ها برای تحریک رسانه ها و فضای مجازی و کشاندن آنها بودیم. عوامل وارد فضای واقعی جامعه شوند.

وی افزود: اجرای طرح های مختلف دشمن با استفاده از عناصر فعال خود در فضای مجازی و فضای واقعی با استفاده از اتفاقات روزمره جامعه بهانه ای برای اعمال فشار و طرح های توطئه های خصمانه است.

موسویان گفت: این روزها با درگذشت مهسا امینی شاهد ایجاد موج توسط رسانه های دشمن و خط و نشان دادن به عوامل داخلی برای اعمال فشار و ناآرامی در کشور هستیم که مشکل جدیدی نیست و دشمن از هر فرصتی برای اعمال فشار و ایجاد بی نظمی استفاده می کند.» در کشور و هرج و مرج از عناصر خود کوتاهی نمی کنند.

وی بیان کرد: نبود سواد رسانه ای در سطح جامعه، شایعات در فضای مجازی را باورپذیر می کند، توجه به اصل ماجراها و حقایق موجود و داشتن منابع دقیق اطلاعاتی که باعث بروز مشکلات مختلفی می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اظهارات و نظرات برخی از سلبریتی های مطرح و خودخوانده در فضای مجازی و دامن زدن به موضوعات مختلف منجر به درگیری در افکار عمومی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید