گفتمان ایران سازش نیست، مقاومت است/ اروپایی ها به شورش ها دامن زدند


ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904842

آیت الله حسینی همدانی گفت: اروپایی ها در این دوره ناآرامی در ایران نقش داشتند و برخی از هلندی ها از شهروندان خود خواستند کشورمان را ترک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله سید محمد مهدی حمدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: استکبار جهانی به واسطه روحیه استعماری استقلال ملت ها را بر هم زده است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می کند ملت ها را زیر یوغ خود قرار دهد، به مناسبت سالگرد انتقاد امام از لایحه تسلیم و تفسیر ایشان از آن پرداخت.

وی بیان می کند: امام (ره) لایحه مذکور را سند بردگی ایران دانستند و در نتیجه رژیم پهلوی چاره ای جز دستگیری آنان در قم و تبعید به ترکیه ندید.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اروپایی ها در این دوره از ناآرامی های ایران نقش آفرینی کردند و عده ای در هلند از شهروندان خود خواستند کشورمان را ترک کنند.

آیت الله حسینی همدانی اقدام هلندی ها را موجب هرج و مرج دانست و گفت: تاخیر در حفظ امنیت سفارت ایران در کشورهای خارجی از مصادیق دخالت آنها بود.

امام جمعه کرج افزود: مردم در اغتشاشات اخیر فضا را حاکم کردند و امنیت ما نهاد مردمی است که در نتیجه دشمن نتوانست وحدت آنها را بشکند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه دشمن از پیشرفت های دهه 80 و 90 ناراضی است، تصریح کرد: دشمنان سعی دارند آنها را در تنگنا قرار دهند.

وی بر لزوم توجه خانواده ها به فرزندان تاکید کرد و تصریح کرد: گفتمان امروز ما مثل همیشه گفتمان سازش نیست، گفتمان مقاومت است.

امام جمعه کرج نیز گفت: از اعضای دولت انقلاب انتظار بیشتری می رود زیرا برخی اظهارنظرها جامعه را دوقطبی می کند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: خیلی ها سکوت می کنند، اما می دانند که وقتی انتخابات برگزار می شود، مردم سکوت فعلی را برایشان نقطه منفی می دانند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید