سازش با آمریکا کارساز نیست/ باید به خط مقاومت اعتماد کرد

ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797780

محمد باکر محمدی لائینی گفت: مقام معظم رهبری در پایان دولت قبل فرمودند که تجربه هشت ساله دولت این است که سازش با غرب جواب نمی دهد، این نتیجه جلسات ماست، باید به خودمان و مردم اعتماد کنیم. خط مقاومت برو جلو راه سردار سلیمانی را جواب می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی دوشنبه شب در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س)، سردار سلیمانی، یاد علامه مصباح یزدی و وداع با پیکر مطهر دو شهید معروف که در سامی جاما برگزار شد. وی گفت: خداوند متعال برای ما پنج مدرسه گشوده است، انسان هایی که باید در آن ثبت نام و تکمیل کنیم، این مدارس عبارتند از; مکتب علم و دانش و آگاهی – مکتب ایمان و ایمان و معنویت – مکتب اخلاق – مکتب عشق و علاقه به خدا و اولیاء و اهل بیت (ع) – مکتب جهاد و ایثار. .
وی تصریح کرد: شیطان بر خلاف مکتب های پنج گانه ای که خداوند گشوده است شامل پنج مدرسه می شود; جهل، جهل، نادانی – کفر، شرک – فجور – کینه و خشم – ترس از دشمن آشکار است.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: دانش آموختگان مکتب خدا سردار سلیمانی هستند، علامه مصباح یزدی هستند، انتقادات خود را با شجاعت و جسارت بیان کردند، دنیای استکبار از آنها بسیار می ترسد.
محمدی لائینی ادامه داد: مزدوران خارجی و کسانی که گره های تحریم را در غرب تنگ می کنند از دانش آموختگان مکتب شیطان هستند.
وی افزود: در محضر شهدای ما عشق شهادت شور می شود، شهید سلیمانی شهیدی بی قرار بود، مکتب عشق باید در اوج باشد، خوشبختانه ملت ایران عاشق و عاطفه است.
امام جمعه ساعی گفت: رسانه های صهیونیستی اخبار را هر طور که می خواهند پخش می کنند، اینستاگرام حتی نام سردار سلیمانی را حذف می کند، اینها اعمال شیطان است.
وی گفت: شیطان می خواهد وحدت را به تفرقه تبدیل کند، کل منطقه تبدیل به منطقه جنگ و جنایت کشی شده است، بر جان مسلمانان افتاده اند تا جنگ ادیان را راه بیندازند، جنگ مکتب شیطان است؛ این جنگ مکتب شیطان است. مکتب خدا پر از عشق و محبت است.
محمدی لائینی افزود: با 700 کشته در روز کشور را تحویل دادند اما کشته شدگان امروز بدون سازش با آمریکا به 22 نفر رسید، تحریم ها کجا برداشته شد؟ پس آنهایی که نتوانستند، نخواستند. خط سازش با غرب ایده آنها بود.
وی خاطرنشان کرد: نتیجه این دیدار باید بصیرت، مقاومت و ایستادگی بیشتر در مسیری باشد که سردار سلیمانی قدم برداشت، سال ها مقاومت در منطقه را سربلند کرد و سیاست مزدورانه آمریکا را شکست داد.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مقام معظم رهبری در اواخر دولت قبل گفتند که تجربه هشت ساله دولت این است که سازش با غرب جواب نمی دهد، این نتیجه جلسات ماست، باید به خود اعتماد کنیم. و مقاومت و حرکت رو به جلو، راه سردار سلیمانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید