حل مشکلات با رفتن به آمریکا تبلیغ دروغ/ اعتماد به دشمن، بی تفاوتی و سازش است


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913504

حجت الاسلام مندادی گفت: وقتی به دشمن اعتماد کنیم نتیجه آن بی تفاوتی، سازش، تسلیم و لعن حق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبحتوس؛ حجت الاسلام محمدمهدی مندادی استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم دعای خیر امامزاده سید محمد (ع) شهرستان کاشمر با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: مشکلات حل شدنی نیست زیرا انسان در مشکلات شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه در فتنه های اخیر افراد زیادی مورد آزمایش قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی را عامل مشکلات می دانند و اگر به تبلیغات دشمن گوش دهید، دشمن همه چیز را وارونه نشان می دهد.

با تاکید بر اینکه حاکم عدالت حق دارد اما ما به دنبال منفعت خودمان هستیم، اگر حق را به نفع خود ترجیح بدهم قطعا عدالت در جامعه اجرا می شود، ما با آمریکا کنار نمی آییم و نمی خواهند بفهمند که کسانی که با آمریکا کنار آمدند در تاریخ جایی ندارند و آمریکا از آنها حمایت نکرد.

وی با اشاره به اینکه عده ای در کشور فقط به دنبال سهم خود هستند، اذعان داشت: منافقانی که در کنار امام (ره) بودند به دلیل اینکه از انقلاب بهره ای نبردند در مقابل امام ایستادند و 17 هزار نفر از بهترین افراد اسلام. انقلاب کشته شدند و امروز از تمام توان خود برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده کرده اند.

حجت الاسلام مندادی با بیان اینکه در دنیا انسان و زندگی وجود دارد، البته مشکلاتی هم وجود دارد، البته برخی مشکلات طبیعی است، اما برخی از مشکلات قابل حل است و باید برای رفع آنها تلاش کنیم، گفت: برخی مشکلات ناشی از دشمنانی مانند تحریم و جنگ است و ما ساخته شده ایم که آنها را تحمل کنیم.

با تاکید بر اینکه چرا دشمن در عربستان، اندلس، پاکستان و… با اسلام نمی جنگد؟ وی تصریح کرد: چون اسلام در ایران خاری در چشم دشمن است، تصریح کرد: برخی مشکلات انسان ساز است و ربطی به خدا و پیامبر و جمهوری اسلامی ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد به ما القا کند که اگر به آمریکا برویم مشکلات و هزینه ها حل می شود و این تبلیغات دروغین است، تاکید کرد: وقتی دشمن را باور کنیم نتیجه آن بی تفاوتی، سازش، تسلیم شدن است. لعنتی درست می شود و وقتی افسر امنیتی، روحانی، بسیجی و غیره را کتک می زنند و ما تنها تماشاچی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید