انزوای آمریکا در نظم نوین جهانی/تحریم ها و تهدید ایران قدرتمند دیگر کارساز نیست


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910112

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه تحریم ها و تهدیدها علیه ایران مقتدر دیگر کارساز نیست، گفت: در نظم نوین جهانی قطعا آمریکا که مدعی مقام معظم رهبری بود منزوی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری ائمه اطهار(ع) زمینه رشد و تعالی بشریت را فراهم کرده است، گفت: مبادا ایمان با امتحانات الهی از بین برود به همین دلیل باید ایمان خود را تقویت کنیم و مایه مباهات اسلام باشیم.

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر اینکه ایمان نقطه مقابل نفاق است، افزود: باید خود را محک بزنیم تا ببینیم در درون خود چقدر وحدت داریم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به موضوع نظم نوین جهانی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان مطرح کردند، افزود: بعد از فروپاشی شوروی آمریکایی ها مدعی شدند که دنیا به نفع آنها تک قطبی می شود. و مفهوم دهکده جهانی را مطرح کرد. اما اگر عمیق و با بصیرت نگاه کنیم، جهان تغییر می کند و دگرگون می شود.

وی اعلام کرد: در نظم نوین جهانی، آمریکا که مدعی خدای جهان بود قطعا منزوی خواهد شد.

حجت الاسلام نوفرستی به پیشرفت های علمی، اقتصادی و سیاسی در منطقه آسیا و تقویت جبهه مقاومت در نظم نوین جهانی اشاره کرد و گفت: امروز در عراق، یمن، سوریه و به زودی در جهان پیروان به این امر پی خواهند برد. حق وحدت

امام جمعه بیرجند با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و به میدان آوردن جریان های نفاق، تجزیه طلب و همه دشمنان علیه ایران اسلامی، ادامه داد: تاکید بر موضوع اقوام و مذاهب کار دشمن است زیرا فکر می کردند که می خواهند. می توانند از این طریق پیروز شوند و به اهداف شوم خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه ما وارث مکتب علوی و امام حسین هستیم که با حادثه کربلا ماندگار شد، تصریح کرد: در این راه روشن با تمام وجود ایستاده و مقاومت می کنیم و شهادت جامعه را هدایت می کند و هرگز از این راه برنمی گردیم. زمان.

حجت الاسلام نوفرستی روی کار آمدن دولت جدید عراق، توافق گازی لبنان و اسرائیل و پرتاب ماهواره قائم 100 را پیروزی در جبهه قدرت دانست و افزود: کشورهای اروپایی به شدت نگران هستند و این یکی از دستاوردهای ایران که دیگر تهدید و تحریم نیست.» دشمنان هیچ تأثیری ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید