یارانه نان به گلستان رسید + جزئیات نصب کارتخوان جدید در نانوایی ها

یارانه نان به گلستان رسید + جزئیات نصب کارتخوان جدید در نانوایی ها

روز جدید استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر نانوایی ها گفت: نصب کارتخوان های جدید در نانوایی های استان گلستان آغاز شده است.

علی محمد زنگنه صبح امروز در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: تا 2 هفته دیگر دستگاه کارتخوان در تمامی نانوایی های استان نصب می شود تا کنترل بیشتری بر توزیع نان داشته باشیم.

وی افزود: حمل و نقل آرد نیز تا 2 هفته آینده هوشمند می شود. نظارت باید با همکاری فرمانداران و پایگاه 17 ربانی تقویت شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: پروانه نانوایی هایی که مرتکب تخلفات مختلف می شوند باطل می شود و تلاش می کنیم این دور باطل را اصلاح کنیم تا مجازات ها بازدارنده شود.

وی همچنین با عذرخواهی از مردم به دلیل مشکلات و مشکلاتی که برای تهیه نان با آن مواجه هستند، گفت: امیدواریم با صبر و شکیبایی مردم روند معیوب آرد و نان اصلاح شود و شاهد کاهش مشکلات مردم شریف باشیم. “

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان نیز در این نشست گفت: در راستای ارتقای یارانه ها، نصب کارتخوان های جدید را در نانوایی های سه شهرستان آزادشهر، علی آباد کتول و گرگان آغاز کرده ایم و تمامی نانوایی های استان در نظر گرفته شده است. تجهیز دستگاه ها

افشار افزود: هزار دستگاه کارتخوان هم اکنون در دست تهیه و نصب است. نصب این دستگاه ها رایگان بوده و برای نانوایی ها هزینه ای ندارد و اجباری می باشد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه گلستان افزود: مردم می توانند بدون محدودیت با تمامی کارت های بانکی از نانوایی ها خرید کنند.

وی در خصوص قیمت نان نیز گفت: قیمت نان افزایش نمی یابد و سهمیه عرضه نان و آرد نانوایی ها مانند گذشته خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید