یارانه نقدی در سال آینده افزایش نمی یابد


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806424

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: یارانه پیش بینی شده برای سال آینده 45 هزار تن است و منبعی برای افزایش یارانه در سال 1401 نداریم چرا که یارانه از گندم و سایر کالاهای اساسی به مردم پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس امروز (یکشنبه 15 بهمن ماه) در تشریح مصوبات این کمیسیون گفت: تعاونی ها به صورت آنلاین و رایگان برای تکمیل پایگاه اجتماعی ایران و وزارت تعاون موظف به تامین آن شد. مسائل امنیتی در این زمینه

وی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، سال آینده حقوق اساتید دانشگاه ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی مرتبط با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین موسسات و مراکز و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی مرتبط با سایر دستگاه های اجرایی و دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی دارای مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی یا شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اساتید آن از طریق وزارت علوم استخدام شده اند. مرکز جذب مدرس علوم، با حقوق مدرسین غیر بالینی از دانشگاه های مرتبط، درمان و آموزش پزشکی مقایسه خواهد شد.

سخنگوی کمیته تلفیق 1401 گفت: همچنین 200 میلیارد تن کمک بلاعوض از محل صندوق ملی مسکن به سامانه ملی املاک و مسکن، سامانه ثبت نام و بهسازی داوطلبان و طرح تولید مسکن اختصاص یافته است. 550 میلیارد تن به جمعیت هلال احمر و 187 میلیارد تن از سوی وزارت بهداشت برای وام های هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای اختصاص یافت.

زارع گفت: بر اساس مصوبه ای دیگر 25 درصد از درآمدهای حاصل از واردات خودرو در حوزه راه آهن اعم از قطارهای عادی، برقی و شهری و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام ریلی با اولویت محرومان توزیع می شود. مناطق. همچنین مالیات هر واحد مسکن مهر 300 هزار تن تعیین شد که برای آماده سازی و ساخت زیربنا و روبنایی هزینه می شود.

وی افزود: میزان یارانه ها مانند امسال باقی می ماند و منابعی برای افزایش میزان یارانه ها نداریم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید