یارانه های بازمانده قابل ثبت است/ جلسات مرکز تنظیم بازار همه روزه برگزار می شود


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838000

سخنگوی دولت گفت که سازمان کمک های هدفمند به زودی وب سایتی را راه اندازی خواهد کرد که به ثبت نام کنندگان امکان ثبت نام را می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ملاقات دولت گزارشی از پیشرفت برنامه‌های اصلاحی در نظام پرداخت یارانه‌ها که سال‌ها برای مردم با مشکل مواجه شده است، ارائه کرد و روند این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفت: درست بعد از آن ملاقات، ملاقات ستاد تنظیم بازار برگزار می شود و جلسات این ستاد تقریباً هر روز برگزار می شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت با لغو روادید ایران و قطر موافقت کرده است، گفت: لغو روادید و گذرنامه های ویژه تا زمان خروج وی لغو شده است. آمد و راحت تر ارتباط برقرار کنید. بر باید از این شرایط می توان به عنوان جام جهانی نیز استفاده کرد.

بهادری جهرمی مربوط به سایر مصوبات ملاقات امروز هیات وزیران تصریح کرد: این اساسنامه به پیشنهاد وزارت جهاد و گردشگری تصویب شد. قوانین مربوط به ارائه آموزش به خانواده های شهدا و ایثارگران باعث بروز مشکلاتی در دانشگاه های دولتی و آزاد شد که به پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران اصلاح شد تا شاهد مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

و مربوط به زمان برداشت یارانه سپرده مشخص شده است: مربوط به لحظه برداشت مبالغ یارانه سپرده طبق ابلاغ ستاد مربوطه گام به گام میزان امکان انصراف و زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد و مدت زمان طولانی در زمان اعلام قیمت ها نخواهد بود و خواهد بود.


سایت برای من ثبت نام میکنم بازماندگان یارانه ها معرفی خواهد شد

سخنگوی دولت افزود: سپرده یک ماهه اعتبار ندارد بلکه برای همه است. عالی دو ماه است که واریز شده است، مسدود است و بعدا منتشر می شود. وزارت رفاه از ارزیابی سایت خودداری می کند. مربوط به ثبت شده است آنها نامی از آن نمی برند زیرا از سال 1993 من ثبت نام میکنم چیز جدیدی وجود ندارد، قرار است حمایت صورت گیرد و سازمان کمک های بلاعوض به زودی سایتی در این زمینه راه اندازی خواهد کرد که اجازه می دهد من ثبت نام میکنم اطلاعات لازم برای وجود خواهد داشت من ثبت نام میکنم اطلاعات به زودی ارائه خواهد شد.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید