یحیی گل محمدی حتماً یک نفر را کشته است؟

یحیی گل محمدی حتماً یک نفر را کشته است؟

محمد نوری درباره تساوی استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: پیکان تیم جوانی دارد و فوتبال خوبی ارائه می دهد. استقلالی ها همچنان بازی های سختی در لیگ دارند اما انتظار نمی رفت سیلوا در این دیدار اخراج شود و 60 دقیقه با 10 نفر بازی کنیم. یامگا در این بازی خوشحال نبود و فکر می کنم یکی از دلایل عدم حضور استقلال در این بازی همین است.

وی افزود: اخراج سیلوا روی بازی استقلال تاثیر گذاشت و آبی ها را دچار مشکل کرد و استقلال با توجه به اینکه 10 نفره بود موقعیت گلی ایجاد کرد که برای ورود به دروازه کمی شانس می خواست. حسینی در این دیدار روز موفقی را پشت سر گذاشت. استقلال در این بازی با توجه به از دست دادن امتیاز پرسپولیس توانست فاصله را به 8 امتیاز برساند. فاصله 6 امتیازی با تیم دوم جدول فاصله امنی نیست و اگر غرور بازیکنان را از دست بدهد ممکن است باز هم مشکل داشته باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره احتمال قهرمانی استقلال در پایان فصل توضیح داد: با توجه به احترامی که برای سایر تیم های لیگ قائل هستم، اما باید بگویم شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل استقلال است. چون هیچ تیمی تاکنون نتوانسته این استقلال را کسب کند. حتی 10 نفر هم نمی توانند استقلال پیدا کنند. در حال حاضر 6 امتیاز عقب هستیم اما خوشبختانه چون حریف قدرت کافی ندارد ترسی نخواهیم داشت و خدای نکرده جام را می بریم.

نوری در خصوص قضاوت دیدار استقلال و پیکان گفت: در فصول گذشته استقلال ضربه محکمی از داوری خورد اما در این فصل داوران رکورد جدیدی را ثبت کردند و بر دشمنی خود افزودند. داور بازی با پیکان در شرایطی نبود که استقلال را قضاوت کند. صحنه های 50، 50 به نفع پیکان پخش می شود. به نظر من این راه عادلانه ای برای براندازی استقلال نیست و شاگردان مجیدی نمی توانند پیروز شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی دربی 98 گفت: گل محمدی آن صحنه های زشت را در دربی نشان داد، کمیسیون انضباطی با او چه کرد؟ حالا اگر مجیدی همین حرکات را نشان می داد تا پایان فصل محروم می شد. من از مجیدی راضی هستم. چون می داند کوچکترین اعتراضی هم منجر به محرومیت می شود، پس خوب مدیریت می کند.

وی در این خصوص افزود: گل محمدی باید فردی را کشته باشد تا محروم شود. متاسفانه وقتی عده ای محروم نمی شوند باعث می شود مربیان دیگر یاد بگیرند و این فرهنگ در فوتبال ما رواج پیدا کند. نمی دانم دستور محروم نکردن او از کجا می آید، اما امیدوارم همیشه قانون را رعایت کنیم. چون در این صورت حق بقیه تیم ها ضایع می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات پرسپولیس مقابل استقلال گفت: پرسپولیس از نظر فنی ضعیف است و برای ما مهم نیست که نتیجه نمی گیرند. داورانی که به ضرر استقلال هستند بهترین چمن را دارند، دیگر چه می خواهند؟ چطور در 5 سال گذشته هیچ مشکلی نداشتند؟ دیگر نمی خواهم غرورش را له کنم اما اگر به این مسائل بیشتر توجه کنند عنوان دوم را از دست می دهند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: نساجی تیم بسیار خوبی است و نباید به نتایج چند هفته اخیر آنها توجه کنیم، آنها همیشه برای استقلال خطرناک بوده اند. استقلال بازی سختی مقابل نساج دارد اما باید توجه داشت که آبی ها پرافتخارترین تیم جام حذفی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید