یزدانی و مرامند مثل چشمان من بودند. به خاطر آنها قهرمان می شویم / 10 بازی بعدی ما را قبل از پرسپولیس انجام دهند!


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813172

سیلوا در سیستم سه گانه بازی کرد، من از بازی ژست راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به آقای سهیل مهدی می گویم که می تواند بازی ما را قبل از بازی های 10 هفته آینده پرسپولیس انجام دهد و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر گفت: قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم، خواستم از خبرنگاران عزیز بخاطر عدم حضور در کنفرانس در دو بازی اخیر عذرخواهی کنم. کنفرانس مطبوعاتی به دلیل مشکلاتی که داشتم و ترجیح دادم در فضای بهتری صحبت کنم چون می توانم چیزی بگویم که به تیمم آسیبی نرسد. دوست دارم در مورد تیمی صحبت کنم که از شانس من این است که هر روز این بازیکنان را می بینم. خوب و قابل احترام بازیکنانی که از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته ترین هستند.

وی ادامه داد: آنها امسال خیلی زحمت کشیدند، ابرویی نکردند و زحمت کشیدند. افتخار می کنم که با این بازیکنان سرمربی تیمی مثل استقلال هستم. بازیکنان من بعد از 5 برد متوالی در تمام این موقعیت ها با تیم خوبی مثل نساجی مساوی کردند اما بعد از بازی اصلا روحیه خوبی نداشتیم. این نشان می دهد که انتظارات از استقلال بالا رفته است. با توجه به مشکلات فوتبال ما و امکانات نامناسبی که همه تیم ها با آن سروکار دارند، اگر باشگاه امکانات تیم را گسترش دهد، مطمئن هستم که این جوانان می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. این بود و ما تیم بسیار پرانرژی داریم.

مجیدی درباره سربازان دو مدافعش گفت: هدف اصلی تیم ما برد است حتی اگر دو بازیکن اصلی ما را به لیگ یک ببرند. سیاوس یزدانی و حسین مرادمند هم از نظر فوتبالی و شخصیتی بازیکنان مورد علاقه من بودند و مثل چشمانم پیامم به آنها این است که به خاطر آنها جام را می بریم و برای راهی که انتخاب کردم دلایل زیادی داشتم و حالا انگیزه هایم. دلیل اضافه شدن آنها یزدانی و رادمند است. باز هم از بازیکنانم تشکر می کنم و به آنها افتخار می کنم.

وی افزود: با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و اینکه باید بازیکن آزاد بگیریم پای صحبت کادر فنی نشستیم و به این نتیجه رسیدیم که مدافع برزیلی می تواند به ما کمک کند. او همچنان در تهران است و قراردادش در حال بازنگری است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ساعات بازی گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم. در نیم فصل اول 10 بازی قبل از پرسپولیس انجام دادیم. در مورد تیم پرسپولیس و دوست خوبم گل محمدی هم شاید اصلا نیازی به این داستان ها نداشته باشند. یادم نمی آید استقلال و پرسپولیس در یک روز و اولین بازی در تهران بازی کرده باشند، حالا رقابتی بین این دو تیم وجود دارد و سهیل مهدی ترجیح داد ابتدا با استقلال و سپس پرسپولیس بازی کند. من فکر می کنم این اولین بار است که این اتفاق می افتد. از همین جا به عنوان سرمربی استقلال به آقای سهیل مهدی می گویم که تا 10 هفته آینده می تواند بازی ما را قبل از بازی های پرسپولیس انجام دهد و مشکلی وجود ندارد. در کل از مشکلاتی که برایمان پیش آمده، برای استقلال، سازمان لیگ و کارهایی که خودی ها و بیرونی ها در پایان فصل انجام می دهند، صحبت می کنم.

وی درباره بازی فردا استقلال توضیح داد: بازی فردا فوق العاده سخت و حساس است. گل گهر تیم خوبی است، در بازی انتقادی موقعیت های کمی وجود دارد و هر تیمی از موقعیت ها استفاده کند برنده خواهد شد.

مجیدی در خصوص پیامی که بعد از بازی با نساجی به صالح مصطفوی داد مبنی بر اینکه این فوتبال شانس شماست، گفت: ما اصلا درباره داوری صحبت نکردیم و این حرف ربطی به مشکلات داوری نداشت. می توانید از داور چهارم بپرسید که ما آرام ترین نیمکت را داریم، قبل از همه مسابقات به داور چهارم می گویم هر کدام از ما مخالفت می کنیم اخراج کند. صحبت های مصطفوی ربطی به داوری نداشت. می توانید بپرسید که ما کمترین اعتراض را به داوری داشتیم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: ساختار دفاعی در استقلال شکل گرفته و از سال گذشته این کار را شروع کردم. تیم ما در 9 بازی اخیر فصل گذشته تنها 4 گل دریافت کرده است. شما خبرنگاران به این مسائل توجه نکنید. ما این روند را بهبود بخشیده ایم. خودت را جای سرمربی که دو بازیکن اصلی اش رفتند گذاشتی. برای رسیدن به نظم تیمی تیم ما زمان می برد. مجیدی آدم مناسبی نیست، هر چه این اتفاقات منفی بیشتر می شود او را تبدیل به انرژی می کنم و انگیزه خودم و بازیکنانش بیشتر می شود. مطمئن باشید در بازی بعدی قوی تر و با انرژی تر بازی خواهیم کرد. تیم ما نتایج بسیار خوبی کسب کرد و به جای اینکه از بازیکنان خود تعریف کنیم، بیشتر صحبت می کنیم.

مجیدی در مورد اینکه استقلال چقدر از غیبت مرادمند و یزدانی رنج می برد، گفت: قبلا هم گفته بودم که از نظر سایر مربیان و سرمربی تیم ملی، یزدانی و مرادمند جزو بهترین مدافعان ایران هستند و شانس دارند تا بازی در تیم ملی برای تیم ما شوک بود، من چندین جلسه با باشگاه داشتم و قاطعانه گفتند که این دو نفر تا پایان فصل در تیم ما می مانند، ما یک تیم هستیم، این مشکلات روی ما تاثیر گذاشت. تیم و حتی سایر بازیکنان عالی هستند، اما ما بازیکنان دیگری داریم که در دو بازی قبلی دیدید، نه تنها گل نزدیم، بلکه به حریفان فرصت کمی دادیم. گلهای آسان.

او گفت: “او بازیکن بزرگی است و من 100 درصد از او راضی هستم.” او کاری را که من می خواهم به خوبی انجام می دهد.

سرمربی استقلال در مورد بازگشت غفوری گفت که مشکلی حل شده است. خوشحالم که برگشتم، خوب و پرانرژی صحبت کردیم، خوشحالم که کاپیتان تیم برگشته و تلاش می کنیم متحدتر از قبل به مسابقه ادامه دهیم.

یکی از خبرنگاران از ناراحتی 40 درصدی بازیکنان استقلال از این دریافت خبر داد که مجیدی در پاسخ گفت: این مسائل به ما مربوط می شود و خودمان حل می کنیم.

وی در خصوص اینکه استقلال در صورت عدم شکست فردا در لیگ برتر رکورددار خواهد بود، گفت: هر مربی اگر تیم بدون باخت داشته باشد خوشحال می شود. حفظ روند تیم بر خلاف سال های گذشته مهم است. بازیکنان ما در این فصل بسیار خوب و باهوش بوده اند، من به دنبال رکورد نیستم و سعی می کنم هواداران را خوشحال کنم.

مجیدی در خصوص بازی فردا و اینکه چقدر امیدوار است بازی خوب مقابل گهر تکرار شود، گفت: ما حتی اگر به قبل و حتی دیروز برگردیم به تیم خود فکر نمی کنیم. در این 2-3 روز با بازیکنانم صحبت کردم و مشکلات اطراف تیم اصلا نباید حواس ما را پرت کند. با توجه به موقعیت جدول اصلا نباید امتیاز از دست بدهیم و باید هوشمندانه بازی کنیم، امیدوارم فردا 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

یکی از خبرنگاران گفت خرید شما در سیستم 3 دفاعی بازی نمی کند و در حال حاضر چگونه می خواهید آن را با تیم هماهنگ کنید؟ مجیدی گفت: اطلاعات شما ضعیف است چون در سیستم 3 دفاع بازی می کرد. او با سه مدافع در الفیصلی و سایر تیم های سیستم بازی کرد و یکی از دلایل خریدش همین بود. فرصت زیادی برای خرید بازیکن نداشتیم، برای من مهم بود بازیکنی که می خواهم بازی کند. بازیکنانی بودند که 3-4 ماه بازی نکردند و این برزیلی یک ماه پیش بازی کرد و از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید