یکی از اقدامات موثر دولت سیزدهم واردات واکسن تاج بود


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817214

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: یکی از اقدامات موثر و مهم دولت سیزدهم که موجب اطمینان خاطر مردم شد، واردات واکسن تاج بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: یکی از اقدامات موثر و مهم دولت سیزدهم که باعث اطمینان خاطر مردم شد واردات واکسن تاج و تخت بود.

وی افزود: دولت همچنین با کمک بسیج و سپاه در واکسیناسیون به ویژه در دوز اول و دوم توانسته است عموم مردم را تحت پوشش قرار دهد و در این زمینه اقدامات زیادی انجام شده است.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: در حال حاضر با عبور از ششمین قله تاج و با توجه به ایام نوروز و افزایش بازدیدها نگران گسترش قله دیگری هستیم، بنابراین تنها راه جلوگیری از این نگرانی به تعویق انداختن آن است. واکسیناسیون عمومی توسط بسیج.

وی گفت: واکسیناسیون عمومی باعث ویزیت و ویزیت ایمن می شود و هزینه های هنگفت بهداشتی را به دولت تحمیل نمی کند.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: پرسنل بهداشتی در این دو سال خسته شده اند بنابراین لازم است واکسیناسیون عمومی انجام شود.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: باید از بسیج و سپاه برای انجام اقدامات جهادی در حوزه حمایت معیشتی و کمک واکسیناسیون تقدیر کرد.

وی با اشاره به موفقیت دولت در کنترل بیماری های عروق کرونر افزود: اکنون در شرایط خوبی برای کنترل بیماری های عروق کرونر هستیم و به نظر می رسد اگر تدابیری اندیشیده شود، هم ظرفیت واکسینه شدن مردم و هم شادی مردم وجود دارد. «نوروز را ببینید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید