یکی از مصادیق تغییر، جابجایی مدیران / فراهم آوردن زمینه برای شفاف سازی قوه قضائیه است

ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781648

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: زمینه های ارتقای قوه قضاییه فراهم است و باید در این زمینه تسریع شود چرا که در رسیدگی به پرونده ها تاثیر زیادی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در مراسم تکریم و معارفه رئیس قاضی استان اصفهان با اشاره به 13 آبان که شامل سه واقعه مهم تاریخی است، گفت: هر چند در برگزاری این مراسم سهل انگاری صورت گرفت، اما به دست می آوریم. موفق باشید.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی در قوه قضائیه به معنای تحقق قانون و رساندن قانون به قانون است، افزود: باید به این نتیجه برسیم که روحیه استکبار ستیزی به معنای وسیع باید در همه دستگاه ها شکل بگیرد و این در قوه قضاییه یعنی تحقق قانون؛ امروز قوه قضائیه مبارزه با فساد را جدی گرفته و همه مسئولان در این راستا قدم برداشته اند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: زمینه های ارتقای قوه قضاییه فراهم است و باید در این زمینه تسریع شود چرا که در رسیدگی به پرونده ها تاثیر زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه به تعویق افتادن این روند مشکلی است که باید برای آن چاره اندیشی شود، افزود: زمینه های این معضل آهسته شده و رسیدگی به پرونده های معوقه برای ما موضوع دردناکی است. به فردی که مظلوم واقع شده و به قوه قضائیه معرفی شده، گفته اند که یک سال دیگر را به 1.5 سال دیگر برسانید که این عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه محمدرضا حبیبی رئیس قاضی سابق استان اصفهان 37 سال از عمر خود را در خدمت مردم گذرانده و به عنوان قاضی عالی در دیوان عالی کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد، افزود: حجت آل -اسلام اسدالله جعفری نیز از این پس رئیس قاضی استان اصفهان بود و مهمترین انتظار ما از این مسئول این است که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب برنامه اجرایی تهیه و به زودی اجرایی شود. ممکن است.

وی تاکید کرد: یکی از مصادیق تغییر، جابجایی مدیران است و در این راستا انتظارات خود را برای آقای جعفری ارسال خواهم کرد. مهمترین انتظار این است که برنامه عملیاتی بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تدوین و تعریف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید