یک اتفاق عجیب در فوتبال عربستان

لیگ عربستان

به گزارش روزنو، به نقل از روزنامه عربستانی الریاض، باشگاه هایی که موفق به دریافت مجوز حرفه ای در این کشور نشده اند، به دنبال شکایت از کمیسیون تجدیدنظر برای مجوزهای حرفه ای و تکمیل مدارک هستند، اما رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال در عربستان سعودی اعلام کرد که چنین امکانی وجود دارد و تصمیم این کمیسیون قطعی است.

باشگاه های الاتحاد، النصر، الاهلی، الرید، البطین، ابها، القادسیه، الوحده و العین عربستان موفق به کسب مجوز حرفه ای نشده اند.

محمد السلیم، رئیس کمیسیون مجوزهای حرفه‌ای فوتبال عربستان، گفت باشگاه‌هایی که موفق به تکمیل مدارک نشده‌اند، نمی‌توانند برای بررسی یا تکمیل مدارک درخواست دهند. به نظر ما سیستم کاملاً بسته است و امکان اضافه یا تغییر اسناد در این سیستم وجود ندارد.

زمانی درخواست تجدید نظر می شود که خطایی رخ داده باشد و سند به اشتباه ثبت شده باشد یا بر اساس قضاوت نادرست باشد ، اما چنین چیزی وجود ندارد.

وی افزود: “فعالیت کمیته های صدور مجوز حرفه ای در کشورهای آسیایی توسط AFC به دقت زیر نظر است و اگر باشگاهی به دلایل چهارگانه مالی ، زیرساختی ، قانونی و اداری نتواند مدارک خود را تکمیل کند ، امکان افزودن آن وجود ندارد. اسناد جدید “هیچ استثنائی برای ما وجود ندارد. به ترتیب ، فقط 7 باشگاه الهلال ، الفیصلی ، الشباب ، الطاوون ، ایتفافق ، الفتح و زمک موفق به اخذ مجوز حرفه ای شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید