یک تصمیم سخت دیگر نویدکی برای دیدار با استقلال

یک تصمیم سخت دیگر نویدکی برای دیدار با استقلال

از ابتدا می توان تصور کرد که خرید شهریار مقانلو با توجه به ویژگی های مشترک بین سبک بازی شهباززاده و مهاجم فصل گذشته پرسپولیس، محرم نویدکیا را برای انتخاب بازیکنان 3-3- برعهده بگیرد. ترکیب 4 و حالا چند هفته ای است که سرمربی سپاهان با این مشکل مواجه شده است.

در هفته های ابتدایی فصل، سجاد شهبازاده به همراه شهریار مغانلو در جناح چپ انتخاب شد که از کادر فنی تیم که در خط آتش این تیم قرار داشت، گزینه اول بود اما شاهد خروج سجاد شهبازاده از ترکیب اصلی بودیم. غیرمنتظره مقابل گل گهر; اما سجاد در دقیقه 46 مقابل گهر گهر و همچنین در بازی 68 مقابل نفت آبادان وارد زمین شد و موفق شد در دیدار مقابل شاگردان امیرگله نوح برای دانیال اسماعیلی فر گلزنی کند.

با این حال یکی از دردسرهای نویدکی در فصل جدید همچنان در قسمت هجومی این تیم است. او فصل را با محمدرضا حسینی، سجاد شهبازاده و شهریار مغانلو آغاز کرد و سپس فرشاد احمدزاده جایگزین حسینی شد. تغییری که برای جانشینی فرشاد احمدزاده در جناح چپ کارساز نشد، به جای شهبازاده که بازیکنی با ویژگی های تمام کننده است تا قدرت فنی و توپ گیر که می تواند از کناره به تیمش کمک کند.

حالا محرم نویدکیا در آستانه بازی با استقلال باید دوباره فکر کند و تصمیم بگیرد که آیا می خواهد مقابل شهباززاده که در دو بازی اخیر دو گل به استقلال زده و در لیگ 21 نیز به همین تعداد گل زده بازی کند یا خیر. شهریار. مغانلو را بازی خواهد کرد که آماری برابر با شهبازاده در این فصل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید