یک زوج جوان تبریزی به یلدایی بیچاره کمک می کنند

ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793839

در آستانه شب یلدا و با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، کسانی هستند که قصد دارند بهترین لحظات را برای خانواده های کم بضاعت ثبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، شاید دست سرنوشت تصمیم گرفته است با همت زوج جوان تبریزی شاهد خنده و شادی دل های کودکانه ای باشیم که منتظر خانه های محرومان هستند تا چند صباحی به برکت غذا بخورند.

آری همت جوانان تبریزی بلند و سربلند است چرا که بلندی خورشید وسعت این سرزمین است که جان خود را فدای خدمت به مردم می کند و به ما می آموزد که دنیا و زندگی زمانی زیباست که همه شاد باشند. بودن.

در آستانه شب یلدا و با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، کسانی هستند که در فکر ثبت بهترین لحظات برای خانواده های کم درآمد هستند و پای صحبت های ناگفته های این عزیزان بنشینیم.

آقایان حسین مددی متولد 1365 و خانم کشاورز متولد 1370 که در سال 1388 ازدواج کرده اند، دغدغه های مشترکی در مورد انجام کارهای خیر و کمک به کسانی که ازدواج کرده اند، دارند که منجر به سال ها خدمت داوطلبانه در سال 1388 برای تشکیل جهادی شد. گروه همای رحمت در بخش بانوان و آقایان.

توزیع 140 بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا

حسین مددی سرپرست گروه جهادی همای رحمت تبریز گفت: برای شب یلدا و تا جایی که توانستیم موفق شدیم حدود 140 بسته معیشتی تهیه و توزیع کنیم و خانواده های نیازمند در حاشیه شهر را شناسایی کنیم. . “

سرپرست گروه جهادی همای رحمت با تقدیر از خیرین، مردم و اعضای جهادگر گفت: در تهیه این معیشت، بنیاد علوی نیز در قالب اهدای برنج به ما کمک کرد.

کمک واقعی به نیازمندان واقعی با حفظ کرامت انسانی

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به اینکه کمک های خیرخواهانه باید به دست نیازمندان برسد گفت: در گروه جهادی همای رحمت با کمک معتمدین محلی و سایر گروه های جهادی تلاش می کنیم این کمک ها را با حفظ کرامت انسانی در دستان خود انجام دهیم. به نیازمندان. «به واقعیت دست یابید.

در همین راستا خیرین عزیز می توانند در راستای تداوم نهضت نیکوکاری کمک های نقدی خود را به شماره حساب 62738177010067092 به نام گروه جهادی همای رحمت واریز نمایند.

اجرای برنامه های متنوع در اعیاد و مناسبت های مذهبی

مددی گفت: در طول سال و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی خیرین و جوانان گروه جهادی همای رحمت هم بسته های معیشتی و هم بسته های گوشت گرم و غذای گرم را توزیع می کنند. برای تأثیرگذاری در جامعه، باید این کار را ادامه دهید.

ارتباط با گروه های جهادی ضروری است

مددی در بخشی دیگر از این گفتگو با اشاره به تاکید و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط با گروه های جهادی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند; گروه‌های جهادی باید با یکدیگر و با دستگاه‌هایی ارتباط برقرار کنند که بتوانند از آن‌ها پشتیبانی کنند، بدون اینکه با ارتباطات معمول و دست و پا گیر اداری برخورد کنند.

کارهای بزرگ با کمک مردم انجام می شود

خانم کشاورز، بانوان مسئول گروه جهادی همای رحمت تبریز نیز در این گفت و گو با اشاره به قوت کمک های مردمی و خودجوش گفت: تبریز ما این کار را می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید