یک مبارز اگر برای هدفش تلاش کند موفق خواهد شد


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918171

حضور رئیس فدراسیون کشتی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان;

اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از 31 آذرماه در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی شهید سلیمانی آغاز شد و ظهر امروز به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز (جمعه) در این اردو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.



علیرضا، دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: کشتی گیر باید نظم داشته باشد. او به استراحت خود می رسد و در نهایت کشتی گیر اگر برای هدفش تلاش کند و خسته نشود موفق می شود.

وی افزود: اگر روی کشتی تمرکز کنید موفق خواهید شد. کشتی گیران باید از نظر فرهنگی منحصر به فرد باشند. ایمان داشته باشید و از خدا بترسید و برای موفقیت باید به خدا نزدیک شوید.

دبیر ادامه داد: زندگی حرفه ای شما از این سن شروع شده است و باید تکنیک هایی را که از این اردوها آموخته اید در شهرهایتان تکرار کنید تا در وجودتان جا بیفتد و بتوانید در شرایط مسابقه از این فنون استفاده کنید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: یک کشتی گیر در این سن به مربی نگاه می کند و اگر مربی خوب و سالم باشد، مطمئناً به او سرایت می کند و باعث موفقیت رقیب می شود.

وی گفت: کارهای فرهنگی خوبی در کمپ های پایه انجام شد و این موضوع در اردوهای آینده نیز ادامه خواهد داشت تا کشتی گیر از مسیر خود منحرف نشود.

منشی با بیان اینکه به جوانی اعتقاد دارم، گفت: یک فرد موفق لزوما نباید برجسته باشد، یک فرد موفق باید پیگیر باشد، همچنین یادگیری هنر به معنای تغییر است و روز به روز باید این تغییرات در شما احساس شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه وقتی هدف والایی را تعیین کردید حتما موفق خواهید شد، تصریح کرد: ذهن شما باید مدال طلای المپیک باشد و تلاش شما باید هر روز بیشتر شود تا در نهایت به خوش رنگ ترین مدال المپیک دست پیدا کنید.

وی با بیان اینکه این اردوها در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت، گفت: سابقه برگزاری اردوهای منظم برای خردسالان در دو رشته آزاد و آزاد از سوی فدراسیون وجود نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید