یک میلیون و 568 هزار هکتار از منابع طبیعی در استان کرمانشاه مرزبندی شد.


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901546

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه:

کولانی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح کاداستر در استان کرمانشاه گفت: تاکنون یک میلیون و 568 هزار هکتار از منابع طبیعی استان خط کشی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انشالا کولانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: یک میلیون و 16 هزار هکتار منابع طبیعی در استان کرمانشاه وجود دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه 528 هزار هکتار جنگل در استان وجود دارد، افزود: طرح مرزبندی (کاداستر) در جنگل ها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حریم گذاری منجر به صدور سند یک صفحه ای و تثبیت مالکیت می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و 568 هزار هکتار از منابع طبیعی استان کرمانشاه خط کشی شده که معادل 97 درصد است. .

این مسئول اجرای مرزبندی را در حفاظت از منابع طبیعی موثر خواند و توضیح داد: با اجرای این طرح منابع طبیعی تکلیف تعیین شده و فرصت دستکاری سودجویان در این سرمایه های خدادادی کاهش می یابد.

کولانی با بیان اینکه اداره ثبت اسناد و املاک استان اسناد کاداستر در منابع طبیعی صادر می کند، گفت: از طریق صدور سند، اختلافات مالکیت حل می شود، احتمال تعرض به اراضی ملی و دولتی به حداقل می رسد و مشکلاتی مانند Prevent. ساخت و ساز حل نشده

وی با بیان اینکه اجرای حریم اراضی یکی از طرح های ملی و از برنامه های اصلی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور است، تاکید کرد: اجرای کامل این طرح گامی موثر برای جلوگیری از زمین خواری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید