یک پیام آموزشی مهم در رابطه با این حادثه

یک پیام آموزشی مهم در رابطه با این حادثه

دو کلیپ از رفتار انحرافی یک مجری در جشنی با حضور دانش آموزان دختر در کانون اجتماعی در فضای مجازی منتشر شد و همزمان با واکنش های خشونت آمیزی مواجه شد.

پس از انتشار این دو کلیپ، وزارت آموزش و پرورش بابل در اطلاعیه ای اعلام کرد آنچه در سالن فرهنگی و آموزشی اتفاق افتاده غیرقابل قبول و مایه تأسف و ناراحتی است و آموزش ها و امور شرعی و قانونی بوده و موجب اخطار شده است. و ادامه برنامه متوقف شود.

رعایت موازین و رعایت حقوق شرعی و قانونی در قرارداد بین مهدکودک غیردولتی و کانون متخلف قید شده است، به مدیر مهدکودک خصوصی در خصوص تخلف تذکر داده شده، ادامه فعالیت این مرکز برای سال تحصیلی آینده باید مجدداً تأیید شود و در طول فرآیند انتخاب محافظت می شود.

بلافاصله مجوز پخش برنامه های زیر از مجری لغو شد (3 برنامه بعدی وی نیز هفته بعد لغو شد) و مجری از عملکرد خود پشیمان شد و بر اساس وظیفه سازمانی عملکرد وی به مراجع بالاتر گزارش شد.

مدیر مرکز با تذکر و عذرخواهی کتبی از واحدهای نظارتی بابت این حادثه، مقرر شد در آینده در زمان اجاره سالن یک نفر حضور داشته باشد تا در صورت عدم رعایت موازین و قوانین. ، از اجرا و ادامه مراسم جلوگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید