پیام آموزشی مهم برای معلمان

پیام آموزشی مهم برای معلمان

ثبت درخواست انتقال معلم در سامانه انتقال معلم از 19 خرداد آغاز شد و تا 15 تیرماه ادامه داشت.

این مهلت با توجه به پیش‌بینی ثبت درخواست انتقال موقت نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف معلمان (مشروط به تایید کمیته سرمایه انسانی وزارت) و همچنین ثبت درخواست‌های جابجایی دائمی تا 11 تیرماه تمدید شد. نیروهای متقاضی به کلان شهر. لذا این معلمان فقط تا فردا فرصت دارند درخواست انتقال خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

قوانین و مقررات ثبت درخواست انتقال

– جابجایی دائم: داشتن حداقل چهار سال سابقه کار، مشروط به تراز نیروی انسانی منطقه/استان.

– انتقال موقت: با حداقل یک سال سابقه کار، مشروط به تراز نیروی انسانی منطقه/استان.

تبصره: کارکنانی که در سال جاری در وضعیت انتقال موقت قرار دارند می توانند با ثبت درخواست و رعایت تراز نیروی کار منطقه ای/ استانی دائمی شوند.

– ملاک محاسبه مدت سابقه (آموزش تمام وقت) آموزش و پرورش تا 31 شهریور 1402 می باشد.

تبصره: مدت سوابق خدمت در قالب حق التدریس، نهضت سوادآموزی، اعزام به سایر موسسات، آموزش در مراکز تربیت معلم، تربیت معلم، خدمت در نظام جذب و قرارداد مدت معین جزء خدمت محسوب نخواهد شد. انتقال فایل

– اجرای هر نوع انتقال پیش بینی شده در این دستورالعمل منوط به وجود ضرورت در مقصد و رعایت وضعیت برق رسانی در منطقه مبدا از محل ابلاغ اجباری یا اختیاری است.

– بر اساس ماده 2 آیین نامه اجرایی بند (3) ماده واحده قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین بکارگیری معلمان و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب شورای اسلامی شهر. در سال 1397، انتقال مشمولان شاغل در قانون (10) سال قبل امکان پذیر نبود.

– ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ارزیابی بر اساس راهنمای تعبیه شده در سامانه my.medu.ir.

– درخواست های خارج از سامانه یا پس از مهلت مقرر پذیرفته نخواهد شد.

– افراد جابجا شده (موقت) در سال جاری ملزم به انجام موارد فوق جهت ادامه جابجایی موقت و یا دائمی نمودن آن می باشند.

ملاحظات

– انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای 25 درصد، زوج های فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر 12 سال (سن فرزندان 06 محاسبه می شود. /31/1402) و همسر جانباز در صورت تغییر دائمی محل خدمت جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح بر اساس ماده 17 آیین نامه اجرای ماده 13 ق. قانون استخدام. امکانات و جانبازان در اولویت هستند.

– امکان انتقال فارغ التحصیلان متعهد به خدمت سال جاری در دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی در یک گروه/رشته/جنسیت با ذکر ادامه خدمت به وزارت آموزش و پرورش در محل مورد نظر امکان پذیر است.

– در صورت احراز عدم احراز شرایط و حقوق افراد منتقل شده، در هر زمان از سال تحصیلی همراه با برخورد قانونی با متخلفین، انتقال مشمولان لغو می شود.

فرهنگیانی که همسر آنها از نیروهای نظامی و انتظامی بوده و به دستور سازمان مربوطه (بدون درخواست خود) و با تایید بالاترین مقام نظامی یا انتظامی استان منتقل شده اند، مشمول بند (3) قانون اساسی می باشند. جدول رتبه بندی لازم به ذکر است مکاتباتی که صرفاً تأیید استخدام همسران نظامی باشد، امتیازی مشابه سایر همتایان دریافت خواهد کرد.

– انتقال درون و برون استانی فقط بین 10 خرداد تا 15 مرداد انجام می شود.

– عدم بازگشت افراد منتقل شده به منطقه مقصد پس از اعلام نتیجه غایب محسوب می شود.

– ادارات شهرستان ها و مناطق مقصد موظفند قبل از پایان مهلت نقل و انتقال موقت افراد منتقل شده از سال قبل نسبت به صدور رأی پایان مأموریت و ابلاغ به ذینفعان اقدام و در در صورت عدم تمدید انتقال از ساماندهی و صدور اطلاعیه آموزشی برای آنان خودداری نمایند و ادارات شهرستانها و مناطق مبدأ نیز موظفند تا ابتدا نسبت به پیگیری و تعیین وضعیت خدمتی و صدور ابلاغ خدمت اقدام نمایند. سال تحصیلی پس از پایان تاریخ جابجایی. بدیهی است عدم اقدام به موقع، قصور در انجام تعهدات قانونی محسوب می شود.

– مسئولیت اطلاع رسانی، نظارت بر حسن اجرا و پاسخگویی مناسب به متقاضیان نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش استان ها می باشد. باید هماهنگی های لازم به گونه ای انجام شود که داوطلبان به واحدهای ستادی هدایت نشوند. هرگونه مکاتبه خارج از سامانه مربوطه در خصوص انتقال با مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری ممنوع بوده و در نتایج ارزیابی عملکرد استان ها لحاظ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید