یک پیشنهاد برای یحیی دارم. رضایت این لژیونر را بگیرید!

یک پیشنهاد برای یحیی دارم.  رضایت این لژیونر را بگیرید!

آنتونی استوکس تنها 65 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد اما 160 هزار دلار در دستان مدیران این باشگاه خرج کرد. در لیگ نوزدهم نیم فصل فوتبال ایران به پایان رسید و تیم های لیگ برتری در تلاش برای تقویت خود برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر بودند و پایتخت مغرب زمین نیز نقش عمده ای در بازار نقل و انتقالات داشت. آبی های تهران پس از جدایی استراماچونی به دنبال خریدی جنجالی برای بازگرداندن دل هواداران خود بودند و قرمزهای پایتخت که به تازگی با یحیی گل محمدی برای هدایت تیمشان به توافق رسیده بودند، به شدت علاقه مند شدند. در پر کردن جای خالی نوجوان برزیلی با خرید یک مهاجم خارجی. هر روز اخبار زیادی در مورد توافق این دو باشگاه با آنتونی استاکوس منتشر می شد و شایعات زیادی در مورد این بازیکن ایرلندی به گوش می رسید. اما مصاحبه یحیی گل محمدی پایان همه میدان ها بود. استوکس با پرسپولیس به توافق رسید و به فوتبال ایران بازگشت.

استوکس البته در پرسپولیس چندان دوام نیاورد و در نهایت به بهانه دیدار با خانواده یحیی گل محمدی را ترک کرد و برای همیشه ایران را ترک کرد! او سپس شکایت کرد و توانست حکمی علیه باشگاه ایرانی بگیرد و قرارداد کامل خود را بگیرد.

حالا فرشاد پی ستاره سابق پرسپولیس و خط حمله تیم ملی ضمن مقایسه یورگن لوکادیا با آنتونی استوکس می گوید: متاسفانه این اولین بار نیست که یک بازیکن خارجی با احساسات هواداران پرسپولیس اینطور بازی می کند. و احتمالا آخرین نفر هم نخواهد بود.” آنتونی استوکس قبلا به تنهایی پرسپولیس را ترک کرد و به بهانه های واهی رفت. به نظر من یورگن لوکادیا از آنتونی استاکوس خوش تیپ تر بود! او قرارداد حرفه ای خود را شکست و با وجود دستمزد از ایران رفت. شما هستید

او ادامه می دهد: البته نمی توان انکار کرد که یورگن لوکادیا یک مهاجم تمام کننده عالی بود. او در محوطه جریمه خیلی خوب بود و به راحتی گلزنی کرد. با این حال به نظرم پرسپولیس باید برای همیشه از فکر این مهاجم هلندی خلاص شود. اگر پرسپولیس بخواهد غمگین باشد و به این اتفاق عجیب در لیگ فکر کند، ممکن است آسیب ببیند.

فرشاد پی ضمن تاکید بر لزوم خرید مهاجم ششدانگ برای نیم فصل پرسپولیس یادآور می شود: پرسپولیس به یک مهاجم بزرگ ششدنگ نیاز دارد. یافتن جایگزینی برای لوکادیا چندان سخت نیست. البته یحیی گل محمدی باید نظرش را بگوید اما اگر دست من باشد فردا با علی علیپور وارد مذاکره می شوم. او تجربه خوبی در پرسپولیس داشت و توانست در آن تیم آقای گل شود. او در پرتغال به خواسته اش نرسید، اما همه می دانیم که او مهاجمی دونده، پرتلاش و گلزن است که در پرسپولیس هم امتحانش را پس داده است. شاید با پولی که باشگاه می خواست به لوکادیا بدهد، بتوان باشگاه پرتغالی ژیل ویسنته را راضی به موافقت با علی علیپور کرد. البته باز هم تکرار می کنم که یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس باید نظر نهایی را بدهد و حرف من فقط یک پیشنهاد است.

آقای گل فوتبالیست سابق ایران نیز خاطرنشان کرد: دربی تمام شد و رفت. فکر می کنم پرسپولیس خوب بازی کرد و استقلال هم همین کار را کرد. شاید این تساوی عادلانه بود و از این پس پرسپولیس باید به فکر بازی با پیکان باشد. این بازی هم 3 امتیازی است و پرسپولیس اگر بخواهد قهرمان شود باید این بازی را برد.

ستاره خط حمله تیم ملی ایران در دهه 60 درباره نامزدهای سرمربیگری تیم کشورمان که مهدی تاج نام آنها را مطرح کرد نیز می گوید: من و امثال من تصمیم نمی گیریم بلکه کارلوس کی روش. نمی توان چیزی بیشتر به فوتبال ایران اضافه کرد. او این فرصت را داشت که مانند بسیاری از مربیان تیم ملی ایران خودش را ثابت کند اما نتوانست. با توجه به قیمت بالای دلار و یورو به نظرم بهتر است این فرصت را در اختیار یک مربی ایرانی قرار دهیم. همچنین مربیان ایرانی با دانش و مهارت در این کشور داریم. مراکش را دیدید که با ولید الرکراکی به جمع 4 نهایی جام جهانی 2022 قطر رسید. بهتر است فوتبال ایران ولید الرارکی را برای خود بیابد و به ولید الرارکی ایرانی به عنوان جانشین کارلوس کی روش اعتماد کند. شک نکنید یک مربی با استعداد ایرانی از یک مربی 70 ساله موثرتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید