۲ باب منزل سازمانی در استان اصفهان رفع تصرف شد

در کمتر از یک هفته اخیر؛

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: 2 ساختمان سازمانی و 6.5 هکتار از اراضی ملی استان اصفهان در کمتر از یک هفته مصادره شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سرهنگ امیر سعید باقری گفت: ارزش این خانه ها و زمین هاست سلب مالکیت مجموع 104.5 میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: تیم های گشت و پایش یگان حفاظت اراضی شهرستان های استان اصفهان روزانه اراضی ملی و دولتی متصرفی را رصد می کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

به گفته وی در کمتر از یک هفته چهار مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرهای کاشان، نجف آباد و سمیرم محرز شد و تجاوزات از دست اشغالگران خارج شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان 2 مورد از این حملات را مربوط به شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: ساختمان مسکونی یک سازمان در شهرستان کاشان به مساحت 413 متر مربع و به ارزش 165 میلیارد ریال بوده است. بلافاصله کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، یک مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان کاشان به مساحت 50 هزار متر مربع و به ارزش 100 میلیارد ریال، بلافاصله حذف شد.

سرهنگ باقری بیان کرد: در شهرستان نجف آباد بلافاصله یک ساختمان مسکونی نهادی به مساحت 245 متر مربع و به ارزش 30 میلیارد ریال واگذار و خلع ید شد همچنین در شهرستان سمیرم نیز اراضی ملی به مساحت 15 هزار متر مربع و به ارزش 750 میلیارد ریال برداشته شد و بلافاصله حق حبس برداشته و به بیت المال برگشت و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک دخل و تصرف در اراضی ملی و دولتی می توانند در هر ساعت از شبانه روز موضوع را به مسئولین اطلاع دهند. ساعت 24) با ارسال پیامک به سامانه 300041735 اداره کل حفاظت اراضی استان در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.



آیا این خبر مفید بود؟