100 میلیارد بدهی پرسپولیس را پرداخت کردیم

ساعت: 14:38
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922357

همکاران ورزشی و حقوقی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی که در کنار رضا درویش در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها شرکت کرده بود، گفت: جا دارد از اعتماد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به من تشکر کنم. امسال سعی کرده ایم از امکاناتی که باشگاه در نظر گرفته است استفاده کنیم و به خوبی آن را به ویژه در تیم های اصلی اجرا کنیم.

وی افزود: کاری که باشگاه در سال جاری انجام داده بی سابقه بوده است. ما تیمی داریم که اعضای آن 50 درصد حقوق خود را دریافت می کنند. تاکنون در این چند بازی اخیر در رده های اصلی شکست نخورده ایم. ما در 2 رده سنی تلاش می کنیم و شما برای قهرمانی می جنگید، فقط امیدوارم برنامه 5 ساله رده های اصلی ادامه داشته باشد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قضیه لوکادیا و استوکس شبیه همه شده است، گفت: مقایسه لوکادیا و استوکس اصلا درست نیست و مقایسه نادرستی است. مدتی پیش پیش پرداخت استوکس توسط صرافی در دبی پرداخت شد و قرارداد پرداخت شد.» قراردادی منعقد شد که توسط صرافی پرداخت شد و آن صرافی هر روز به باشگاه می آمد و حساب های باشگاه را مسدود می کرد. .

وی تاکید کرد: در مورد لوکادیا چنین بحثی وجود نداشت و مطالبات همیشه به موقع پرداخت می شد. قسط دوم قرارداد او زودتر از موعد مقرر به لطف باشگاه پرداخت شد، مطمئنا اگر مشکلات سیاسی وجود نداشته باشد برنده خواهیم شد. قضیه به نفع ماست

در ادامه حسین دوام در نشست خبری که در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، اظهار داشت: در 11 ماهی که در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم، 76 پرونده در دادگاه ها تشکیل شده است که از این تعداد 37 پرونده مختومه شده که 20 پرونده به نفع باشگاه بوده است. و 17 به نفع باشگاه به ضرر ما بود. 45 پرونده در فدراسیون فوتبال داشتیم که 37 پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سوالی را درباره کارفرمای سابق این باشگاه مطرح کرد، گفت: نمی خواهم نام کارفرمای سابق را بیاورم، با توجه به اینکه قرارداد با عجله تنظیم شده بود، منافع باشگاه در نظر گرفته شد. در نظر گرفته نشده است. حتی اگر مدتی هم این قرارداد باقی ماند به خاطر پرداخت های انجام شده بود و ادعایی داشت. بر اساس تصمیم هیات مدیره، به منظور حفظ منافع باشگاه، با مهلت معین، پرونده های قضایی و درخواستی را مطرح کرده ایم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص مدیرعاملی که مدعی پرداخت این پول به کالدرون بود، گفت: پرونده وی ناعادلانه محکوم شد و در نهایت رای به نفع باشگاه صادر شد. دیگر اسمش را نمی گویم چون لازم نیست. دادگاه تصمیم اشتباهی گرفت و گفت که سند موجود قابل پذیرش نیست.

دیهام در خصوص آخرین وضعیت پرونده آنتونی استوکس تاکید کرد: نمی دانم چرا کسانی که انتقال استوکس از تراکتور به پرسپولیس را تسهیل کردند، محاکمه نشده اند. مراجع نظارتی بپرسند بر چه اساسی این قرارداد را منعقد کرده اید؟ ما وارث بدهی هستیم که توانستیم 100 میلیارد تومان از 400 میلیارد تومان آن را پرداخت کنیم. دیروز وکیل یکی از بازیکنان گفت که قصد دارد شکایت کند و جلوی حرفه ای شدن باشگاه را بگیرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه برای رسیدگی به دعاوی قبلی اقدام می کند، گفت: به این موضوع فکر نمی کنیم و اگر لازم شود و از ما خواسته شود، اقدامات قانونی را دنبال می کنیم.

وی درباره اینکه چرا از طلبکاران خود شکایت نمی کنید، گفت: اگر لازم باشد شکایت می کنیم.

دوام در خصوص تصمیم محمد رویانیان علیه این باشگاه خاطرنشان کرد: این تصمیم قبل از ورود تیم مدیریتی جدید گرفته شده بود اما در ماه های اخیر این تصمیم نهایی و اجرایی شده است. با این حال روجانیان لطف کرد و حساب باشگاه را مسدود نکرد و مذاکرات خوبی با هم داشتیم. هماهنگی ها انجام شده و مبلغی را به او تقدیم می کنیم. مبلغ حکم صادره یک میلیارد و 920 میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید