100 وام قرض الحسنه به زنان کشاورز پرداخت شد


ساعت: 16:22
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1905812

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به تجمع دختران دهه 80 در مجموعه ورزشگاه شهید حیدریان گفت: یکصد وام قرض الحسنه به میزان پنج فقره به بانوان تولید کننده پرداخت شده است. میلیارد تومان.’

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم: زینب عبداللهی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده، وی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به استان قم گفت: انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری علاوه بر حضور در نمایشگاه توانمندی بانوان در مراسم افتتاحیه نیز حضور خواهد داشت. سال تحصیلی دانشکده بانوان ساعت 15:00 خانواده نیز در افتتاحیه دوره دکتری حقوق زنان در دانشگاه ادیان و مذاهب شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان در استان گفت: این نمایشگاه تا جمعه هفته جاری دایر است. در این نمایشگاه بانوان محصولات خود را در حوزه هایی چون دانش بنیان، محصولات غذایی، صنایع دستی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی به نمایش می گذارند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به اینکه از مدیران استانی و کشوری دعوت می شود فرصت های بانوان در این نمایشگاه را از نزدیک مشاهده کنند و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه موسساتی که در زمینه اشتغال بانوان خدمات ارائه می کنند از جمله بیمه و مالیات حضور خواهند داشت و جهت آگاهی بانوان از روند این امور و همچنین کارشناسان صنفی جهت ارزیابی کیفیت و قیمت محصولات در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به برنامه های حمایتی از کسب و کار بانوان گفت: تامین و فروش محصولات یکی از معضلاتی است که بانوان تولیدکننده با آن مواجه هستند و در تلاش هستیم نمایشگاه های فصلی برای بانوان تولید کننده برگزار کنیم.

پرداخت 100 فقره وام قرض الحسنه به بانوان تولید کننده
عبداللهی با اشاره به اعطای تسهیلات برای حمایت از زنان تولیدکننده گفت: امسال تفاهم نامه ای با بنیاد برکت برای حمایت از زنان منعقد شد و تاکنون 100 وام به زنان تولیدکننده پرداخت شده است.
وی افزود: این تسهیلات بین 20 تا 500 میلیون تومان بوده و در مجموع بیش از پنج میلیارد تومان به زنان تولید کننده پرداخت شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استان قم ادامه داد: شرایط اعطای تسهیلات این است که مجری بنیاد برکت در محل استقرار کسب و کار حضور یافته و فرصت های بانوان را مورد ارزیابی قرار دهد و تشخیص دهد که فرد امکان نوبت دهی مجدد دارد. پرداخت.
وی افزود: حدود 1000 کارگر فعال در حوزه های مختلف در استان قم شناسایی شده و به زودی بانک اطلاعاتی این تولیدکنندگان در قالب بانک اطلاعاتی تهیه می شود.

برگزاری اجلاسیه 130 شهید استان قم
عبداللهی با اشاره به اجلاسیه 130 شهید استان قم گفت: این دیدار روز پنجشنبه هفته جاری در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار می شود و از 14 خانواده معظم شهدا تجلیل می شود.
وی بیان کرد: این جلسه برای اولین بار در استان قم برگزار می شود و در همین ارتباط با 69 خانواده شهدای زن استان با حضور روسای دستگاه های اجرایی و مشاوران زن دیدار کرده ایم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: روز نوزدهم ماه جاری گردهمایی دختران دهه 80 در مجموعه ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید