1100 میلیارد اعتبار اشتغال ایثارگران در سفر ریاست جمهوری لحاظ شد


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886328

زاویهار با تاکید بر موضوع اشتغال و مسکن ایثارگران گفت: 1100 میلیارد اعتبار برای اشتغال ایثارگران در سفر ریاست جمهوری لحاظ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سفیرافلاک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زاویهار اظهار داشت: در این زمینه برخی نیروها مانند نیروهای معاهده مشکل چندانی ندارند و البته نیروهای معاهده نیز در روند کار مشکل دارند. از تبدیل وضعیت، به عنوان و نیروهای شرکتی به دو نوع شرکت حجمی و برخی از شرکت ها در قالب طرحی با سازمان های مختلف روابط کاری دارند که برای هر کدام توضیحات لازم داده شد.

وی افزود: مقرر شد با توجه به برنامه ریزی هایی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان طی فرآیند انجام دهد و با توجه به تامین اعتباری که از سوی این سازمان تامین می شود، وضعیت متحول شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در لرستان 58 دستگاه باید به موضوع تبدیل وضعیت کودکان کار به شهدا رسیدگی کنند.

استاندار لرستان با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در سال گذشته به لرستان گفت: در راستای ایجاد اشتغال در استان اعتباری معادل 1100 میلیارد تومان و همچنین 170 میلیارد تومان در قالب تبصره 16 در نظر گرفته شده است. به ویژه برای قربانی ها در نظر گرفته شده است. این افراد باید به بنیاد شهید یا فرمانداری مراجعه کنند.

زاویار با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور گفت: عموم واجدین شرایط می توانند با مراجعه به سامانه و ثبت درخواست در این طرح شرکت کنند.

وی بیان کرد: می توان بلوک های انفرادی را تعریف کرد و اراضی انفرادی را شهدا تلقی کرد و بنیاد شهید علاوه بر سازوکار پروژه، اعتبار ویژه ای در قالب تسهیلات و حتی تسهیلات ساخت مسکن رایگان برای این صنف ممتاز در نظر گرفت. و به همین منظور در این جلسه رئیس بنیاد شهید بر تهیه زمین مستقل برای ساخت مسکن شهدا و ارائه آمار کاندیداها به معاونت هماهنگی امور عمرانی تاکید شد تا مکانیسم آن پیگیری شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید