13 مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار تا پایان سال 1401 افتتاح می شود

ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921981

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح 13 مرکز کارآفرینی دیگر در شهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمدی صدر رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: این سازمان در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده در ارتباط با افتتاح مراکز تخصصی و تسهیل کارآفرینی در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران اقدامات مهمی انجام داد.

در همین راستا سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران کمپینی را با عنوان «دوشنبه کارآفرینی» راه اندازی کرده است و در این راستا قصد داریم تا پایان سال 13 مرکز تخصصی کارآفرینی را راه اندازی کنیم. جزئیات هر یک از این مراکز در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی ها و آمار مراکز افتتاح شده، شاهد افزایش 350 درصدی عملکرد سازمان در این حوزه هستیم.

با راه اندازی این مراکز تا پایان سال، شهرداری تهران به عنوان «تهران; «الگوی کلانشهر جهان اسلام» با ایفای نقش تسهیل گر و مسئولیت اجتماعی با رویکرد جلب مشارکت بخش خصوصی و گروه های جهادی، دسترسی بهتر و مقرون به صرفه تری را برای همه شهروندان تهرانی به این مراکز فراهم می کند.

لازم به ذکر است در صورت راه اندازی رسمی این مراکز، یکی از دستاوردهای اصلی تمامی این مراکز را می توان تسهیل در راه اندازی 100 بنگاه اقتصادی و ایجاد اشتغال برای حداقل 800 شغل تا پایان سال دانست.

دیدگاهتان را بنویسید