تا ابتدای سال آینده 3 ورزشگاه مسی در کشور افتتاح می شود / ما در حال توسعه گام هایی برای توسعه ورزش قهرمان هستیم

زمان: 13:05
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774569

امروز مدیرعامل شرکت مس ایران با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سعد محمدی در مورد دیدار با سید حمید سجادی گفت: یک جلسه مفید و خوب با دکتر سجادی برگزار شد و ما برنامه ریزی های آینده برای سیستم ورزشی مس را بررسی کردیم. “در ابتدای سال آینده ما قادر خواهیم بود سه ورزشگاه در مجموعه مس با حضور دکتر سجادی افتتاح کنیم.

وی افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری شهربابک ، ورزشگاه 15 هزار نفری رفسنجان و ورزشگاه 30 هزار نفری کرمان سه ورزشگاهی هستند که قصد داریم در آینده نزدیک آنها را راه اندازی و افتتاح کنیم. اردوی ورزشی در آذربایجان برپا می شود و دکتر سیجادی در مراسم افتتاحیه ورزشگاه شرکت می کند.

مدیرعامل شرکت مس ایران گفت: با برگزاری همایش قادر خواهیم بود از سیستم ها برای شناسایی استعدادها به صورت علمی و فنی استفاده کرده و برنامه ریزی کنیم. با برنامه های از پیش تعیین شده ، زمین های چمن ساخته شد و در روستاها سرمایه گذاری شد تا بتوانیم استعداد جذب کنیم.

وی گفت: “ما باشگاه های فعال در رشته های مختلف ورزشی داریم.” ما در آذربایجان یک باشگاه سونگون داریم. در استان کرمان نیز باشگاه مس رفسنجان ، پاریس ، باشگاه مس کرمان و باشگاه شهربابک داریم که در چندین رشته مانند والیبال ، بسکتبال ، هندبال ، فوتبال و تکواندو فعالیت دارند.

سعد محمدی گفت: بسیار خوشحالیم که توانسته ایم در توسعه ورزش قهرمان گام برداریم و در زمینه استعدادیابی فعالیت کنیم. ما همچنین می خواهیم سهم قابل توجهی در بازی های المپیک و پارالمپیک داشته باشیم تا برای کشور افتخار ایجاد کنیم. ما سعی می کنیم هنگام سرمایه گذاری در ورزش سرعت لازم را داشته باشیم و کار خود را به خوبی انجام می دهیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید