13 کاروان در مسیر پیاده روی رشتخوار تا حرم مطهر رضوی حرکت می کنند


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898602

حجت الاسلام آذرشیب گفت: 13 کاروان پیاده با بیش از 1000 زائر، مسیر بیش از 200 کیلومتری رشتخوار تا مشهد را همزمان با ایام شهادت پیامبر اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع) طی می کنند. و شهادت امام رضا (ع).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه بازدید از کاروان های پیاده راه رشتخوار مشهد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار تمام تلاش خود را برای همراهی با کاروان های پیاده، 13 کاروان پیاده انجام می دهد. از شهرستان رشتخوار به حرم مطهری رضوی که اولویت اداره اطلاع رسانی اسلامی رشتخوار بود جهت همراهی روحانیون با این 13 کاروان عازم حرم مطهری رضوی شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار با اشاره به اعزام 3 کاروان دوچرخه سوار از رشتخوار به مشهد مقدس گفت: بیش از 1000 زائر پیاده مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) است. امام رضا (ع) مسافتی بیش از 200 کیلومتر از رشتار تا مشهد مقدس را طی می کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رشتخوار میزبان کاروان های پیاده از شهرستان های خواف و قاین نیز می باشد، افزود: سرکشی و حضور در بین کاروان های پیاده تا عبور آخرین کاروان از شهرستان رشتخوار انشاالله ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید