130 طرح اشتغالزایی در بخش های اقتصادی خراسان جنوبی تصویب شد

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800079

اجرای 130 طرح اشتغال زایی در بخش های مختلف اقتصادی استان خراسان جنوبی تصویب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هورستان، در چهارمین جلسه کمیته استانی بند الف تبصره 18 قانون بودجه هزار و 400 استان که با حضور کلیه اعضا و نمایندگان بانک های موجود برگزار شد، 130 طرح اشتغال به تصویب رسید.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار با قرائت دستور کار جلسه بر اجرای کامل مصوبات کمیسیون تاکید کرد.

موهبتی از نماینده مدیریت و برنامه ریزی سازمان استان خواست; پیگیری موضوع تسریع در روند واریز سهم استان از وام های بند الف تبصره 18 به حساب بانک ها و مؤسسات عملیاتی از طریق مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور.

جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز گزارشی از وضعیت تصویب طرح های داوطلب به کمیسیون کارشناسی تسهیلات و استانی بند الف تبصره 18 ارائه و توزیع شهری تسهیلات را به صورت نموداری ارائه کرد. فرم.

پس از پایان جلسه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین رئیس پارک علم و فناوری استان توضیحاتی در خصوص طرح های پیشنهادی ارائه کردند که مورد بررسی و اظهار نظر قرار گرفت. اعضای کمیته. .

در این جلسه 120 طرح در حوزه سازمان جهاد کشاورزی با اعتبار تسهیلات 2 هزار و 117 میلیارد ریال، 6 طرح گردشگری با اعتبار 32 میلیارد و 800 میلیون ریال و 4 طرح علمی ارائه و تصویب شد. پارکی با متراژ 65 میلیارد ریال. با حضور کمیته استانی مقرر شد اقدامات لازم جهت آشنایی با برنامه های بانک یا موسسه عامل انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید