13700 بازرسی در قالب طرح هدفمند و کنترل نظارت انجام شد


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839454

مهدی حسینی نژاد با بیان اینکه مانور مراقبت روز گذشته توسط تمامی دستگاه های زیرمجموعه انجام شد، گفت: در این مانور نظارتی 263 اکیپ 2800 واحدی بازرسی و پرونده متخلفان تشکیل شد که با آنها نیز برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، مهدی حسینی نژاد مدیرکل استانداری کرمان در جلسه تنظیم بازار استان گفت: 13 هزار و 700 بازدید در قالب متولیان نظام استان انجام شد.

وی تاکید کرد: در جریان بازرسی ها 1400 مورد تخلف در تعزیرات معرفی شد و این بازرسی ها در قالب 9 کمیسیون در ستاد تنظیم بازار انجام شد.

حسینی نژاد با بیان اینکه روز گذشته مانور نظارتی از سوی تمامی دستگاه های زیرمجموعه انجام شد، افزود: در این مانور نظارتی 263 اکیپ 2 هزار و 800 واحدی بازرسی و پرونده متخلفان تشکیل شد که با آنها نیز برخورد خواهد شد.

مدیرکل صمت با گلایه از کمبود خدمات استانی در رسانه ها اذعان داشت: میزان کار انجام شده باید از طریق رسانه ها افشا شود و کمیته اطلاع رسانی پویاتر و فعال تر باشد تا به افرادی که از کارکنان استانی هستند دسترسی پیدا کند. افزایش قیمت ها

حسینی نژاد اذعان داشت: قیمت گذاری قیمت های جدید هنوز در سطح کشور تعیین نشده است، اگرچه در سطح کشور دنبال قیمت هستیم، اما فرآیندی زمان بر است.

وی با تاکید بر اینکه استان مشتاق اعلام نرخ ملی است، گفت: اتحادیه های استان باید قیمت ها را تحلیل کنند و به یک نرخ برسند تا یک واحد به دلیل ناآگاهی مشمول جریمه نشود.

وی در خصوص بازرسی های روز گذشته در شمال استان حسینی نژاد گفت: 63 تیم نظارتی در شمال استان تشکیل شده که 31 تیم آن مربوط به استان کرمان است.

تیم های نظارتی متشکل از بسیج اصناف جهاد کشاورزی، اتاق اصناف غلات و نگهبانان نظام هستند که 195 بازرسی انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید