15 اداره پست طی یک سال در سیستان و بلوچستان تاسیس شده است


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902602

در دهه 1400 به دلیل افزایش حجم مرسولات پستی در سیستان و بلوچستان، 15 شهر جدیدالطاسیس و روستاهای این استان آژانس های پستی فعال تاسیس کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته آشرامون، شرکت پست به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور، نقش زیرساختی در توسعه اقتصادی و بهره وری ملی ایفا می کند.

از زمان شروع شیوع ویروس کرونا، یکی از سازمان های خدمات رسانی به بیماران، اداره پست بوده است که در راستای کمپین در خانه ماندن در سه شیفت و 24 ساعت به شهروندان خدمات رسانی می کند.

در سال 1400 حجم مرسولات در سیستان و بلوچستان 133 درصد افزایش یافت و یکی از خدماتی که با استقبال زیاد مردم مواجه شد «خدمات خرید و فروش اینترنتی» بود.

هدایت الله کرد مدیرکل پست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در سال 1400، 15 شهر جدید استان با تاسیس نمایندگی پست، تاسیس و احداث شهرستان های دلگان و بمپور، بازسازی و خدمات پستی. در حال انجام هستند.

وی با بیان اینکه راه اندازی خط ریلی یکی از اقدامات مهم در سال 1398 است، اذعان داشت: روزانه یک واگن مرسولات پستی را از کرمان و تهران حمل می کند که حدود 50 درصد آن از تهران و 80 درصد مرسولات از استان پریدویژوا است. توسط راه آهن.

این مسئول با بیان اینکه خطوط پستی به صورت شبکه مویرگی در طول روز انجام می شود، گفت: کامیون ها به دو شهر بیرجند و بم همه روزه، خطوط برون استانی تحویل به خارج از استان را انجام می دهند و شرکت های هواپیمایی نیز از این. سال.» شروع شد.

وی با بیان اینکه مرسولات بر اساس آدرس توزیع می شود، ادامه داد: به نام رضایت مردم و عدم استرداد مرسولات به ویژه در حاشیه شهر در قسمت آدرس با مشکل مواجه هستیم و از شماره تماس مردم استفاده می شود. در بسته های پستی

کرد با بیان اینکه اداره پست یک سامانه قدیمی با قوانین و مقررات خاص است، گفت: در صورت مفقود شدن بسته پستی تا 72 ساعت پس از ثبت در سامانه خسارت پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید