16 نفر را که در کردستان به سمت کامیون ها سنگ پرتاب کردند + فیلم دستگیر کردند


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916508

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری 16 نفر که در محورهای استان به سمت کامیون ها و خودروهای عبوری سنگ پرتاب کردند، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی آزادی فرمانده انتشمیه کردستان در گفتگو با خبرنگار کردستان وی از دستگیری فردی که در محور کامیاران به سنندج به سمت خودروهای عبوری سنگ پرتاب می کرد، خبر داد و گفت: پس از فراخوان معاندین نظام در فضای مجازی مبنی بر اعتصاب رانندگان کامیون و رانندگانی که این موضوع را نمی پذیرند. عده ای فریب حضور محورهای مواصلاتی را با سنگ اندازی برای جلوگیری از اختلال در تردد و حمل و نقل عمومی در محورهای استان قرار دادند و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کامیاران پس از هماهنگی با مراجع قضایی در این زمینه فردی را که در محور کامیاران – سنندج به سمت کامیون های عبوری سنگ پرتاب می کرد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده اعتراف و از اقدام خود ابراز پشیمانی کرد و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه تاکنون 16 نفر در این زمینه در استان دستگیر شده اند، امنیت را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت مردم و کسانی که می خواهند ایجاد کنند. اختلال در تردد وسایل نقلیه موتوری در محورهای مواصلاتی استان برابر است با قاطعیت با قانون برخورد می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید