1700 حادثه خونین برای 70 تهرانی فقط در یک روز! + جزئیات

1700 حادثه خونین برای 70 تهرانی فقط در یک روز!  + جزئیات

روز جدیدرئیس اداره تصادفات پلیس راه گفت: روزانه بین 65 تا 70 مصدوم در تصادفات رانندگی در جاده های تهران داریم.

سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امان در خصوص آمار و تعداد تصادفات در سال 1401 توضیح داد و گفت: روزانه حدود 1700 گزارش تصادف توسط شهروندان به سامانه فوریت های پلیسی 110 گزارش می شود و همکارانم در محل حادثه حضور داشتند. و تصادفات را بررسی می کنند.

وی افزود: از این 1700 گزارش خبری تصادف، حدود 200 مورد آن منجر به کروکی آسیب و حدود 60 مورد به کروکی جراحت منتهی می شود.

مومنی افزود: روزانه بین 65 تا 70 مصدوم در تصادفات رانندگی در جاده های تهران داریم و متاسفانه هر دو روز یک بار 3 شهروند بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده های تهران جان خود را از دست می دهند. دادی .

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: امسال حدود 44 درصد از متوفیان ما عابر پیاده بوده اند و نیمی از تصادفات عابر پیاده در محورهای بزرگراه، عبور جایگزین و غیرمجاز از بزرگراه به جای عبور از پل ها است. از بزرگراه عبور کن و بمیر
43 درصد تصادفات رانندگی مربوط به راکبان موتورسیکلت است

وی بیان کرد: حدود 43 درصد از فوتی های تصادفات جاده ای راکبان موتورسیکلت بوده و نیمی از تصادفات موتورسیکلت به دلیل شدت ضربه و عدم استفاده از کلاه ایمنی بوده و در صحنه تصادف فوت کرده اند.

مومنی اضافه کرد: حدود 13 درصد تصادفات فوتی شامل رانندگان و سرنشینان خودرو می شود که بیشتر در بزرگراه ها بوده و علت این امر تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز است.

وی گفت: بیشترین سهم از تلفات جاده ای ما در سال جاری مربوط به منطقه 5 با 12 درصد تصادفات است و پس از آن منطقه 15 و منطقه 18 قرار دارند. یکی هستند. سومین نفر از کسانی که جان خود را از دست دادند در اثر تصادف جاده ای بود.

مومنی گفت: بیشترین افزایش آمار فوتی در سال جاری مربوط به منطقه 5، منطقه 7 و منطقه 12 است که افزایش یافته است که هشداری جدی است و نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان به اصلاحات هندسی، گشایش ها و هوشمندسازی جاده ها به ویژه نصب دوربین های کنترل سرعت و دوربین های تخلف. دوربین های نور قرمز داشته باشید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: با افزایش اکیپ ها و برخورد با تخلفات در ماه های آینده تلاش می کنیم تصادفات در این محورها را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: یکی از عوامل تصادفات جاده ای سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز رانندگان است که علت وقوع این تصادفات است که بیشتر به صورت خسارت بوده و جرحی و فوتی در پی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید