18 آذر تظاهرات وحدت ملت ایران / ایجاد عاشورا مردمی علیه قیام

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795684

شاید باور به این حجم از غیرت خودجوش مردمی و اختلاط چند نسل با هم دور از ذهن بود، اما در 29 ژانویه هر آنچه در ذهن سخت بود باور کرد، اما خلق شد و مردم با انواع طیف ها و لباس های متفاوت. باورها اما یک شعار حماسی منحصر به فرد ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، 18 دی نزدیک است، روزی که تصویر گره زدن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در میان خیل عظیمی از علاقه مندان با لباس های مختلف از جوان، پیر، کارمند، کارآفرین پر شد. ، نخبگان و – تنها شعار، آمدند تا از اعتقادات خود دفاع کنند تا نشان دهند که ولایت فقیه را تنها نمی گذارند. بلکه همه چیز خود به خود پیش رفت.

تظاهرات در همه جای دنیا حق است، طبق اصل 27 قانون اساسی باید تمهیداتی برای برگزاری اینگونه تجمعات فراهم شود تا شهروندان مشکلات خود را به اطلاع سیاسیون برسانند.

اما در 29 ژانویه 1988، قهرمانانی که همیشه می خواستند از موقعیت به نفع خود استفاده کنند. کشوری که تا دیروز در مقابل هیچ فشار و مشکلی برای این ملت تاب نیاورد و از هر حربه ای برای نشان دادن چهره نادرست ایران استفاده می کرد، امروز از حمایت می گوید و می خواهد مامایی بهتر از مادر باشد. اما این تصورات باطل این مردم است که انقلاب را به وجود آورده اند و با این خدمات پلاستیکی فریب شیطان بزرگ را نخواهند خورد.

7b78110c c53e 4ab8 8911 93694f1ac58e خبر خاکستری

حافظان پارچه مانند مسیح علی نژاد می توانند زیر پای قدرت های بزرگ دست تکان دهند. اما ما با تمام مداخلات شما با پوشش نچسب مخالفیم و گذشته را فراموش نخواهیم کرد.

تظاهراتی که با جریانات ضدانقلاب و نفاق منافقین همراه بود و مریم رجوی و همدستانش از آن استفاده کردند. آنها امواج ایجاد می کنند در حالی که خودشان بازیچه قدرت های بزرگ هستند که توسط افکار مضحک خرد شده اند.

گرگ های زیادی هستند که تصمیم دارند این سرزمین را تقسیم کنند، دلارهای زیادی بپردازند و چه کارهای خوبی انجام نمی دهند. کمپین هایی که هر لحظه پر از کانال ها و سایت های مختلف می شود و زوزه ای که از ته نادانی شان بلند می شود.

روز نهم به روز مارکار را در تقویم باید عزت و تعالی ملت ایران نامید، انقلابی که این بار در نسل سوم و چهارم شعله ور شد، در روزگاری که همه رسانه های جهان اندیشه های خود را در سر داشتند.

شاید باور به این حجم از خودانگیختگی مردمی و اختلاط چند نسل با هم دور از ذهن بود، اما در 29 ژانویه همه چیز در ذهن باور کردنی سخت بود، اما مردم از هر قشری و لباس با اعتقادات متفاوت خلق شدند، اما یک شعار حماسه آفریدند.

9c922fd9 a3ba 44c6 8378 3a83106c16d1 خبر خاکستری
وقتی از 18 دی صحبت می کنیم باید از انقلاب درونی مردمی صحبت کنیم که امام خود را تنها نگذاشتند و در جنگ حق و باطل سکوت نکردند و گفتند این تا ایجاد عاشورایی دیگر است.

روح اله قاسمی دانشجوی دکتری روابط بین الملل دانشگاه تهران در گفتگو با بولاح، همراهی آگاهانه و ناآگاهانه عناصر داخلی با دشمنان خارجی را علت قیام سال 88 دانست و گفت: قیام 1367 با دشمنان خارجی همراه بود.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی 9 روزه در میدان انقلاب اسلامی تهران حضور داشتم، تصریح کرد: شور حسینی به شعور حسینی است.

قاسمی دستاورد روز نهم را اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حماسه روز نهم پس از ماه ها تبلیغات سنگین و جنگ روانی رسانه ای با دروغ و تهمت همراه بود که خودبه خود نشان از اعتماد ملت به انقلاب و انقلاب داشت. مقام معظم رهبری.”

وی وقایع هشت ماهه پس از انتخابات 88 را اثربخشی نظام ولایت فقیه برای جهان عنوان کرد و گفت: این بهترین پاسخ به پرسش ها و چالش های نظری در این زمینه بود.

دانشجوی دکتری روابط بین الملل دانشگاه تهران ادامه داد: نوع مدیریت رهبری حالت اعتدالی دارد که می تواند از سطوح مختلف نظام به عنوان مانیفست مدیریتی بهره ببرد.

وی دستاوردهای 9 دی را نمایشی از انسجام داخلی کشور دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد شکاف بین اقشار و طبقات مختلف مردم و قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر و نظام و رهبری از اهداف اصلی استکبار است، اما 9 دی راهپیمایی روزها با تنوع مردمی، همراهی در مواضع و شعارها به نفع نظام و انقلاب کاملاً یکسان و منسجم بود.

قاسمی دلیل اصلی دشمنی غرب با آمریکا را برشمرد و گفت: نگرانی و هراس از قدرت الهام و الگوسازی انقلاب اسلامی که البته ظهور بیداری اسلامی در منطقه پس از انقلاب این موضوع را به همراه داشته است. تاثیر قابل توجهی.”

وی افزود: این ترس همواره ایران را در کانون دشمنان غربی قرار داده است که قیام و نهضت عاشورا باید با این الگو مبارزه می کرد.

قاسمی حماسه روز نهم را از منظر منطقه ای و بین المللی دانست و ادامه داد: به رسمیت شناختن اقتدار و بازدارندگی نظام اسلامی از سوی غرب، حفظ استقلال سیاسی، بسیج بیداری اسلامی در منطقه، الگوبرداری از حمایت های ملی از دولت های ملی. حماسه

87852bc0 339d 4985 ab2e 08d19196988c خبر خاکستری

وی مهمترین زمینه های شکل گیری این حماسه را باورهای دینی عنوان و بیان می کند: اعتقادات مردم به روحیه بیگانه ستیزی، اعتقادات دینی، اصل نظام جمهوری اسلامی و استقلال آنها از یک سو و دولت هوشمندانه مقام معظم رهبری.

دانشجوی دکترای روابط بین الملل دانشگاه تهران مهمترین پیام 20 دی ماه را اینگونه بیان کرد: این بصیرت و شناخت درست نسبت به دشمن است و در غبار و هرج و مرجی که توسط یاغیان ایجاد می شود نه راه را گم می کنند و نه اجازه می دهند.

به گزارش بالا، روز نهم در راس این ملت به زیبایی آفریده شد، حماسه آفریدند و خالق جوایز بسیاری در جهان هستند.

در روزگاری که بسیاری از افراد جامعه چه در خارج و چه در داخل و حتی برخی از دلسوزان این ملت معتقد بودند که اعتقادات مردم به نظام و رهبری کم رنگ شده و رسانه های بیگانه برای سرکوب احساسات ایمانی دست به هر کاری زدند. مردم گفتند ما در یک دوئل نابرابر پیروز شدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید