18 دی روز بصیرت و توافق با استان است/ مسئولان باید با جدیت به مسائل رسیدگی کنند


ساعت: 16:54
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920816

ائمه جماعات سیستان و بلوچستان گفتند: حماسه 18 آذر یکی از افتخارات ملت ایران است که با علم و بصیرت توطئه های دشمن را در سال 1397 خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرمون، ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته حماسه تاریخی 18 آذر را گرامی داشتند و این حماسه ماندگار را یکی از افتخارات گرانقدر ملت ایران خواندند.


حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

آیت الله مصطفی وکیل امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: حماسه نهم دیمه روز بصیرت و عهد امت با دولت است و به همین دلیل باید این روز. قابل احترام باشد

وی افزود: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره بصیرت خود را به جهانیان نشان داده اند و در این قیام اخیر با همه تلاش ها و تبلیغات دشمن، مردم حق را برجسته کردند. از باطل و جدایی از یاغیان و دین، اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

امام جمعه زاهدان بیان می کند: مردم ایران همواره در زمان ناآرامی ها با هوشیاری و هوشیاری بصیرت خود را نشان داده و با بصیرت و شناخت صحیح و دقیق حقایق و توانایی تحلیل و تصمیم گیری صحیح عمل کرده اند.

وی با اشاره به سیزدهمین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی اخلاص و عمل بود و محور و خط قرمز او امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی بود. .

این وکیل دادگستری تصریح کرد: شهید سلیمانی به جامعه اسلامی خدمت کرد و برای گسترش جبهه مقاومت تلاش کرد و بصیرت از ویژگی های این مرد بزرگ است.




۱۸ آذر در فهرست افتخارات ملت ایران ثبت شده است

حجت الاسلام والمسلمین احمد لطفیان سرگزی امام جماعت شهر علی اکبر در خطبه های نماز جمعه این هفته حماسه 18 آذر را گرامی داشت و گفت: 18 آذر فرصت مناسبی برای بازخوانی تحلیلگران و کارشناسان سیاسی است. این بزرگ تاریخی حماسه ای است برای نسلی که آن را می خوانند اگر متوجه نشدند به آنها بگویید.


وی بر این باور است که حماسه 18 دی ماه، ملموس ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام است که پس از 8 ماه قیام در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت شد.


حجت الاسلام والمسلمین لطفیان سرگزی با قدردانی از زحمات معلم خیابانی فرماندار سابق و تبریک به فرماندار جدید بر تلاش جدی مسئولان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

بصیرت و لطف خداوند، اهداف دشمن را خنثی می کند

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شارستان خاش در خطبه های این هفته نماز گفت: قیام سال 88 با بصیرت و شعور ملت خنثی شد و مردم توانستند نقشه های دشمن را شکست دهند. با هوشیاری آنها

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی افزود: 22 آذر سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است، شهیدی که واقعاً فرمانده قلب ماست و توانست تحولی در جبهه مقاومت ایجاد کند. منطقه

دهقان تصریح کرد: سردار سلیمانی فرمانده شجاعی بود که در زمانی که داعش 70 درصد خاک عراق و سوریه را اشغال کرد و داعش و تکفیری ها را شکست داد به کمک نیروهای جبهه مقاومت رفت.

حماسه 9 دیما؛ رستاخیز ملت ایران در برابر اغتشاشات سال 88

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه زابل در خطبه های این هفته حماسه تاریخی 18 دی ماه را گرامی داشت و گفت: حماسه 18 آذر رستاخیز ملت خداجو است. ایران در برابر ناآرامی های سال 1367 و مردان عاقلانه در کنار نگهبان زمان خود قرار گرفتند.


وی ضمن تبریک به استاندار جدید سیستان و بلوچستان افزود: سردار کرمی اهل خدمت و اندیشه است و در پیشرفت و توسعه استان از وی حمایت خواهیم کرد.


امام جمعه زابل با انتقاد از ناکامی حق آبه هیرمند تصریح کرد: آمادگی دارم با علمای شیعه و سنی به افغانستان سفر کنم و با طالبان مذاکرات جدی داشته باشیم.

وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی مانیفست یک بینش انقلابی بود

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر در خطبه های نماز این هفته گفت: مسئولان و شوراهای اسلامی شهرستان نیکشهر در خصوص سند توسعه شهرستان با مردم صحبت کنند و مردم را از رشد آگاه کنند. ، توقف، موفقیت یا شکست.


وی افزود: این حق مردم است که بدانند مسئولان چه افقی برای این شهرستان در نظر گرفته اند، مسئولان باید روند سند توسعه شهرستان نیکشهر را به مردم گزارش دهند.


حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی بیان کرد: وصیت حاج قاسم سلیمانی که می توان از آن به مانیفست بینش انقلابی تعبیر کرد، انتزاعی است و عصاره آن ولایت فقیه و خضوع اوست.


وی تصریح کرد: سردار سلیمانی به خوبی دریافته بود که ولایت رکن اصلی بقا و پایداری هر جامعه ای است.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید