18 پرونده تخلف تشکیل شد / فروش 100 میلیاردی در نمایشگاه کتاب در 7 روز


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839942

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران بر لزوم اصلاح روابط عمومی ناشران در کانون فعالیت های اطلاع رسانی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رمضانی در نشست خبری هفتمین روز این نمایشگاه اظهار کرد: ارتقای فعالیت های روابط عمومی ناشران به منظور ارتقای پوشش اخبار و انعکاس عملکرد فعالان صنعت ضروری است.

وی با اشاره به حضور 2800 ناشر در نمایشگاه کتاب، افزود: رزومه ناشران روزانه در کمیته حسابرسی بررسی می شود و پس از تشکیل 10 پرونده، در جلسه دوم حکم قطعی 4 ناشر خارجی و 4 ناشر داخلی صادر شد.

نماینده مردم نمایشگاه کتاب تهران تخلفات ناشران از جمله فروش کتاب، تخفیف غیراستاندارد و استفاده از کارتخوان های غیرمجاز را برشمرد و گفت: خوشبختانه به دلیل زیرساخت های فراهم شده و تا پایان روز هفتم 100 میلیارد از نمایشگاه استقبال می شود. کتاب های تومانی فروخته می شود.» رسید.

به گفته رمضانی تاکنون 200 هزار بسته پستی و 75 هزار بسته تحویل مردم شده است.

وی تاکید کرد: شماره پاسخگویی نمایشگاه 9100988 برای رفع مشکلات خرید مجازی و رفع مشکلات احتمالی ایجاد شده است.

رمضانی در پاسخ به این سوال که با تخفیف 50 درصدی کتاب در برخی غرفه ها چگونه برخورد می شود، افزود: این امر خلاف قوانین است و از ناشران انتظار می رود طبق ضوابط عمل کنند. این در حالی است که ناظران سالن ها با تذکر و گفتگو سعی دارند از تخلف جلوگیری کنند.

وی به برنامه های فرهنگی نمایشگاه اشاره کرد و تاکید کرد: 4 نشست در بخش بین الملل، 7 برنامه در خانه نویسندگان و برنامه روز سنندج و برنامه پایتخت کتاب با حضور سه وزیر علوم، بهداشت و درمان و… گرایش. در روز هفتم تجربه کرد.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران به بخش شتاب دهنده ها در این نمایشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: این بخش به استعدادیابی، اشتغال زایی و شناسایی شتاب دهنده ها در حوزه کتاب می پردازد.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران در این نشست به همکاری همه دستگاه های خدمات رسان با نمایشگاه اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای تقویت زیرساخت ها در روزهای پایانی هفته انجام شده است.

حسین صفری شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی دعوت کرد و از حمایت متروی تهران تقدیر کرد و گفت: متروی تهران تاکنون 300 هزار نفر را به مقصد نمایشگاه رسانده است.

وی به آمادگی پارکینگ ها برای ارائه خدمات اشاره کرد و گفت: روزانه 40 هزار نفر ورودی پارکینگ های نمایشگاه است.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بیست و یکم آغاز به کار کرد و تا سی و یکم فروردین 1301 در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید