پرداخت 3 درصد از فروش خالص نمایشگاه کتاب از محل فروش خارج از مدرسه است


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834259

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: اختصاص سه درصد از فروش ناشران به ستاد نمایشگاه صرفا برای فروش شخصی در نمایشگاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: نکته مهم در مورد لزوم پرداخت 3 درصد از خالص فروش به ناشران ( رقمی که پس از کسر تخفیف باقی می ماند) در ستاد نمایشگاه فقط شامل خریدهای شخصی است. “

علی رمضانی با تاکید بر اینکه در حضور نمایشگاه هیچ مبلغی به جز قیمت غرفه از ناشران دریافت نمی شود، تصریح کرد: ناشران برای حضور در نمایشگاه فیزیکی تنها بهای غرفه را پرداخت می کنند که مربوط به دوره های قبل و این بود. مقدار بخشی را فراهم می کند. این یکی از هزینه های نمایشگاه است. بر این اساس شورای سیاسی جدولی را برای پرداخت غرفه فیزیکی که در اساسنامه مشخص شده است تصویب کرد.

سخنگوی این نمایشگاه گفت: اختصاص 3 درصد از خالص فروش ناشران به ستاد نمایشگاه تنها شامل فروش شخصی می شود. به طور مساوی بین ناشران در نمایشگاه شخصی و مجازی و با توجه به اینکه ارائه مجازی نمایشگاه نیز هزینه دارد، 3 درصد از فروش خالص حضوری دریافت می شود.

رمضانی با بیان اینکه نباید بین ناشران حاضر در نمایشگاه و ناشران غیرحضوری تفاوت قائل شویم، تصریح کرد: توزیع 3 درصد از فروش خالص ناشران در نمایشگاه مجازی برای ایجاد فضای مساوی بین ناشران است. ناشری که در نمایشگاه حضور می یابد هزینه پرداخت می کند، اما ناشر استفاده کننده از خدمات بخش مجازی حداقل 3 درصد از مبلغ خالص فروش را پرداخت می کند.

وی گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر، نمایشگاه بین المللی کتاب به صورت حضوری برگزار نشده است. اما از ابتدای دولت جدید، برگزاری حضوری این نمایشگاه تصمیم مهمی بود. با توجه به اولویت برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت حضوری، دولت تمام تلاش خود را برای مقابله با شیوع بیماری های قلبی عروقی مانند واکسیناسیون عمومی و امثال آن به کار می گیرد تا مانعی برای برگزاری جلسات فرهنگی و هنری چهره به چهره وجود نداشته باشد. فعالیت ها.

سخنگوی نمایشگاه گفت: شورای سیاستگذاری نمایشگاه در نهایت با سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موافقت کرد تا برای اولین بار به صورت فیزیکی در مصلی امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در کتاب برگزار شود. در وب سایت خود از 11 تا 12 مه. می توان گفت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم برای نمایشگاه بسیار مهم است. نمایشگاه کتاب می تواند به الگویی عمومی برای افرادی تبدیل شود که اصول بهداشتی را رعایت می کنند. نمایشگاه کتاب در حوزه های دیگر محک است و با شرط هایی که ابداع شده و خدای ناکرده مسئولیت مردم و ناشران می تواند الگو شود.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 31 تا 31 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید