185 بسیجی در اغتشاشات اخیر مجروح شدند


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899924

سردار حضرت محمد رسول الله (ص) در تهران با بیان اینکه فتنه گران با قمه و چاقو به 185 بسیجی حمله کردند، گفت: حوادث اخیر نشان داده است که فتنه گران هدف دیگری جز ایجاد ناامنی و ایجاد بی ثباتی در کشور ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز (چهارشنبه) در اجتماع اصناف و کسبه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و همچنین اغتشاشات اخیر بازار تهران را محکوم کرد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و شهادت بسیاری از مردان و دلاوران ملت است. دورانی که پر از ایثار بود و به خاطر همین فداکاری ها بود که کشور با وجود همه دشمنی ها پایدار ماند. به عنوان مثال، رویدادهای اخیر نشان داده است که شورشیان هدف دیگری جز ناامن کردن کشور ما و بی ثبات کردن آن از ثباتی که دارد، ندارند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر 185 بسیجی با قمه و چاقو مورد حمله قرار گرفته و حتی جمجمه یکی از بسیجیان را شکستند به طوری که پنج نفر از بسیجیان هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. اما از آنجایی که با وجود همه این اقدامات، شورشیان هیچ تأثیری نداشتند، اکنون با اسلحه های کوچک مردم را در خیابان های تاریک نشانه می گیرند و سپس اجساد آنها را به جای دیگری پرتاب می کنند. اینها اتفاقاتی است که از طریق تصاویر ثبت شده در دوربین ها ثبت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید