19 پیمانکار در 6 منطقه زلزله زده مشغول به کار هستند

ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785950

دوستی گفت: تاکنون 2 هزار و 208 واحد ساختمانی و 800 واحد تعمیرات تخصصی و اطلاعات خانوار در سامانه ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی دوستی مدیر هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: تاکنون 2208 واحد ساختمانی و 800 واحد تعمیرات تخصصی و اطلاعات خانوار در سامانه ثبت شده است.

وی افزود: برخی از منازل روستاهای سیاهو نیز دچار زلزله شده اند که شهروندان نگران آن نباشند و کار جمع آوری اطلاعات و بررسی منازل آسیب دیده تا آخرین مورد ادامه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر 19 پیمانکار به صورت همزمان در 6 منطقه مشغول به کار هستند، افزود: به منظور تسهیل در خدمات دهی به روستاییان و جلوگیری از تردد مردم برای ارائه مدارک به بخشداری، تیم های بنیاد مسکن در روستاها روستاهایی که به پیشخوان دسترسی ندارند واقع شده اند و پرونده کاندیداهای سایت را تشکیل می دهند.

دوستی خاطرنشان کرد: تمامی دهیاری ها و شهرداری ها موظف به صدور پروانه ساختمانی رایگان برای اماکن آسیب دیده در مناطق زلزله زده هستند.

استاندار هرمزگان همچنین از الحاق این منطقه به شهر فین و روستای رضوان خبر داد و گفت: این منطقه برای ساخت خانه هایی در نظر گرفته شده است که در بافت ناکارآمد یا در مسیر رودخانه ها و مسیل های فصلی قرار دارند.

نحوه آبرسانی برخی روستاهای زلزله زده، طرح بررسی خسارات مناطق زلزله زده، پیش بینی راه اندازی 30 سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته در مناطق و تامین آب مخازن آب از دیگر مواردی است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. . – ستاد احیای مناطق آسیب دیده هرمزگان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید