20 عنوان کتاب در شیروان منتشر شده است

ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779205

ابراهیم عباسپور گفت: از ابتدای امسال تاکنون 20 عنوان کتاب توسط انتشارات شیلان در این شهرستان منتشر و به فروش رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم عباسپور در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 عنوان کتاب از سوی انتشارات شیلان در این شهرستان منتشر و روانه بازار نشر شده است که شامل کتاب های اداری، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، … ورزش، آموزشی، تغذیه، کودکان و نوجوانان، هنر، روانشناسی، تاریخ، رمان و فرهنگ است.

مدیر دفتر فرهنگ و گرایش اسلامی شیروان با بیان اینکه بیشتر انتشارات در زمینه چاپ کتاب های آموزشی است، خاطرنشان کرد: تعداد کتاب های منتشر شده بین 500 تا سه هزار جلد است.

عباسپور افزود: پنج نشریه در شیروان، محمدزاده، گنج سخن، آوای شرق و جوانه خیال فعالیت می کنند که دو نشریه بسیار فعال، یک نشریه فعال و یک نشریه نیمه فعال است. کاهش فروش کاغذ و کتاب وجود دارد.

وی افزود: فرهنگ و گرایش به منظور حمایت از ناشران، سالانه علاوه بر پرداخت تسهیلات، بخشی از کتاب های منتشر شده توسط آنها را با توجه به ارزش اقلام خریداری می کند.

عباسپور گفت: سرویس فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان سال گذشته بیش از 100 میلیون ریال کتاب از ناشران شهرستانی خریداری کرد و خریدها در پایان اسفند ماه هر سال انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید