20 مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در استان قزوین فعال شد

وی افزود: در شهرستان های بوئین زهرا و آبیک خرید تضمینی محصولات کشاورزی آغاز شده و تا روز گذشته 261 تن گندم و 10 تن کلزا به مراکز خرید جهاد کشاورزی تحویل داده شد و خرید همچنان ادامه دارد.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اکنون پرداخت حقوق کشاورزان گندم و کلزا مهمترین موضوعی است که با وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه به توافق رسیده ایم اما به نظر می رسد باید از سوی استاندار نامه ای ارسال شود. جهاد -ن مخبر، زیرا پرداخت به موقع پول به کشاورزان گندم در تامین گندم و خرید بیشتر برای ادامه کار موثر خواهد بود.

پلاتونی با اشاره به تسهیلات بانکی کشاورزان و مرغداران گفت: خوشبختانه این تسهیلات بانکی با همکاری جهاد و بانک کشاورزی و بر اساس آخرین آمار در حال انجام است. تعداد کل ثبت نام ها 5745 نفر است که از این تعداد 2673 نفر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پایداری تولید مهمترین اصل تنظیم بازار است، اذعان داشت: در بحث تولید طیور، گوشت و تخم مرغ باید شرایطی فراهم شود که تا حد امکان تسهیلات بانکی و مواد اولیه در اختیار آنها قرار گیرد. به زودی

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: داده های ورودی به طور کامل با نرخ آزاد و بدون ارز ترجیحی در اختیار آنها قرار می گیرد و سامانه بازار در این زمینه فعال است و به گونه ای طراحی شده است که تا 48 ساعت پس از شارژ در اختیار کاربران قرار گیرد. . .

تعهدات به پرورش دهندگان و مرغداران پرداخت می شود

افلاطون گفت: بدهی خاصی به همه کشاورزان و مرغداران سراسر کشور وجود دارد و استان قزوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکنندگان پرداختی دریافت می کنند.

وی گفت: خوشبختانه در استان قزوین بدهی ذرت و جو به طور کامل پرداخت شده است و فقط به دلیل کمبود سویا مشکلاتی داریم. کشتی 10000 تنی به تازگی تخلیه شده و این مشکل به زودی حل خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرداخت تجهیزات به تعداد دام از دیگر موضوعاتی است که از طریق هدفمندی یارانه ها انجام می شود و مازاد آن هدفمند نیست.

افلاطون افزود: بر اساس تبصره 18 می توان ظرفیت دامی موجود را بر اساس اظهارات دامدار در نظر گرفت تا مشمول هدفمندی یارانه ها شود که نیاز به تشکیل جلسه دارد تا دامداران با ظرفیت دامی کمتر نیز تسهیلات دریافت کنند.

وی افزود: تاریخ انقضای گوشت قرمز منجمد در استان به پایان می رسد و از سوی دیگر به دلیل عدم موافقت شرکت پشتیبانی امور دام با افزایش قیمت و از سوی دیگر تفاوت قیمت فعلی منجمد است. گوشت و مجانی بسیار بدیهی است لذا تقاضا داریم در صورت تصویب جلسه در این خصوص در قالب تعاونی ها استفاده از دفاتر برای دستگاه های حمایتی مانند کمیته امداد، مستمری بگیران تامین اجتماعی و انجمن حمایت از زندانیان فراهم شود. ، در غیر این صورت بین دیگران توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید