20 هزار روستای کشور با کم آبی مواجه هستند/ مشکل آب شرب 10 هزار روستا تا 30 ماه آینده حل می شود


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891351

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) اعلام کرد؛

سردار حسن زاده گفت: بیش از 20 هزار روستای کشور بر اساس برآوردهای انجام شده توسط قرارگاه امام حسن میتبی(ع) و سپاه دست به کار شده اند و اقدامات خوبی انجام شده است و به دنبال این هستیم. حل مشکل آب آب شرب 10 هزار روستا ظرف 30 ماه حل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار مجیدرضا حسن زاده فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مطبی (ع) شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای روستای اکبر آباد و سالگرد اولین شهید مدافع حرم کشور گفت: امنیت امروز یکی از امنیت های کشور است. نظام بی نظیر و گرانقدر جمهوری اسلامی ایران.

وی امنیت ایران اسلامی را مرهون مجاهدت و تلاش چندین ساله فرزندان این سرزمین دانست و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت یکی از افتخارات ماندگار در جامعه اسلامی است و این بار نیز این افتخارات و حماسه ها ادامه دارد. در سایه تلاش و مجاهدت و اهدای خون به دست آمد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن معتبی (ع) با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است دین و اعتقادات راسخ و محکم را از این کشور بگیرد، اما ما به خدا ایمان داشتیم و هنوز هم به خدا ایمان داریم و خداوند بیش از همه یار و یاور ما شد. شرایط سخت ، تصریح کرد: شهدایی که در سخت ترین شرایط جان خود را در راه دفاع از حرم و حرم فدا کردند صحنه های فراموش نشدنی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه این ملت، این ایمان و این ایمان قطعا باید حماسه ها و افتخاراتی بیافریند تا جهانیان را متحیر کند، اذعان داشت: برای ادامه راه این شهدا باید ادامه راه شهدا را به درستی و شایسته ادامه دهیم.

سردار حسن زاده با تاکید بر اینکه اگر استکبار و دشمنان امیدی داشتند حتما تدابیری اتخاذ می کردند، گفت: به برکت تلاش های صورت گرفته در عرصه دفاعی و نظامی در قله های افتخار قرار داریم و دشمن جرات ندارد به ما چپ نگاه کند. کشور

وی در ادامه تصریح کرد: باید در حوزه های دیگر مانند اقتصاد و معیشت تلاش مضاعف کنیم و انتظاراتی که مردم از این دولت، مجلس و قوه قضائیه دارند توقعات بحقی است و همه تلاش می کنند تا این امر محقق شود.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن میتبی(ع) با بیان اینکه قرارگاه امام حسن میتبی(ع) با نیت خدمت خالصانه و صادقانه به مردم برای رفع مشکلات ایجاد شده است، تاکید کرد: مردم سرمایه های این نظام هستند انقلاب و همه مسئولین مسئول هستند و می خواهند خدمتگزار واقعی مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه امام حسن میتبی(ع) در 9 حوزه از جمله آبرسانی روستا، مسکن، اشتغال، آبخیزداری، راه روستایی و … فعال است، گفت: بیش از 20 هزار روستا در کشور بر اساس رتبه بندی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با تنش آبی مواجه است و سپاه پاسداران دست به کار شده و اقدامات خوبی انجام شده و به دنبال این هستیم که مشکل آب شرب 10 هزار روستا ظرف 30 ماه حل شود.

سردار حسن زاده با بیان اینکه قول رئیس جمهور 4 میلیون واحد مسکونی که بخشی از آن توسط سپاه در قرارگاه امام حسن مطبی (ع) پیگیری می شود، افزود: اگر تلاش همه جانبه در حوضه آبریز انجام شود، قطعاً انجام خواهیم داد. بتوانیم از باران های بهشتی بهره ببریم.» باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم تا سفره های زیرزمینی حفظ شود و این در دستور کار قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ کارآمدی نظام اسلامی باید بتوانیم در عرصه سازندگی الگوی موفقی داشته باشیم و این نیازمند عزم و تلاش است، گفت: نزدیک به 27 هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور مشکل دارد و متاسفانه برخی دستگاه ها هنوز همکاری لازم را ندارند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مطبی (ع) با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی نزدیک به 2 هزار کیلومتر راه روستایی مشکل دار دارد و قرارگاه امام حسن مطبی (ع) و نیروی زمینی با تمام توان در حال فعالیت هستند و امیدواریم این تفاهم نامه انجام شود. به زودی امضا و عملیات اجرایی آن آغاز می شود، خاطرنشان کرد: باید مشکلات مردم را در حوزه تولید و اشتغال حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید